Blu3ice Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Hey, ik heb net Saint Marks Bistro gedaan, en ik heb een nieuwe outfit bij DS gekocht . Ik was toch in de buurt dus ik dacht: ik ga eens naar transfender. Maar ik geraak er niet meer binnen? Reageren
Jowx Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Hey, ik heb net Saint Marks Bistro gedaan, en ik heb een nieuwe outfit bij DS gekocht . Ik was toch in de buurt dus ik dacht: ik ga eens naar transfender. Maar ik geraak er niet meer binnen? Misschien zat je in een auto die daar niet getuned kan worden. jowx Reageren
Freestyle Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Lijkt mij ook reden 1, heb ik ook zo vaak. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ik zat in een bullet. De deur ging gewoon niet open... Reageren
Jowx Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 (bewerkt) Ik zat in een bullet. De deur ging gewoon niet open... gaat hij wel open als je in een andere wagen zit? jowx Edit: ik bedoelde niet dat de bullet niet in transfender gemod kan worden. maar misschien heeft hij een bug. Bewerkt: 13 augustus 2005 door jowx Reageren
Freestyle Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Er staat HIER in dat de bullet bij de transfender gemod kan worden, probeer het anders in San Fierro, daar lukt mij het wel. Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Bij mij moet je soms ook lang wachten vooralleer de poort opengaat. Gewoon ff blijven voorstaan. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 dat heb ik zovaak net zoals gertjeu een keertje ging hij ook niet open dus ik nam ff afstand en knalde met mn Rocket Launcher erop en ging weer ervoor staan met mn autotje en hij ging open Reageren
Blu3ice Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Ik zal het eens proberen Reageren
Blu3ice Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Hey, bedankt!! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 niet dubbel posten , nog veel plezies met Transfender Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.