Tommigun Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 wie kan mij helpen ik kom niet verder met de gta mod installer Reageren
MarcN Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Het zou wel handig zijn, om te zeggen wat je niet lukt. Zo kunnen we je namelijk niet helpen. Reageren
Tommigun Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 nou gewoon wie kan mij helpen met helmaal gta mod installer helemaal opnieuw stap voor stap dan weet ik ook meteen wat ik fout doe enzo. met autos installeren Reageren
Big-Bear Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Elke mod op GTAgames.nl heeft een ReadMe, hierin moet je kijken voor de installiltie uitleg Reageren
Tommigun Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 ja dat weet ik ook wel maar ik stop nou al met die mods man want als ik een mod hartikke goed installeer de alleen lezen enzo eraf en precies zoals de readme dan is ie wel goed geinstalleerd maar dan zit ie niet in het spel en laatst had ik en progje volgens mij ggm ofzo dat je wapens kon erin zetten en toen zag ik ze wel de mp40 enzo ik vind het wel raar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.