frapkoe Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Wie kan me helpen. Ik wil een kleur veranderen van een wagen maar met welk programma doe je dat. Ik wil de kleur van de tanker veranderen. Als je helpt bedank ik je nu al :'D Reageren
Big-Bear Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 In de master tutorial list, staat een tut, en dat is deze tut, hier heb je erg veel aan met het veranderen van kleuren, Als 2e optie kan je ook de texture aanpassen, maar de 1e is wat makkelijk :'D Reageren
frapkoe Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Welk bestand moet je dan in het tdx bestand veranderen? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 lees de tut die ik je gaf eens rustig door, dan kom je erachter welke regel je moet vervangen enzo Reageren
frapkoe Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Die is voor GTA VC ik heb GTA SA ( Ben dit vergeten door te geven). Reageren
Big-Bear Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Het werkt volgesn mij hetzelfde als bij VC, gewoon weer hetzelfde bestandje openen, dus probeer maar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.