Scott16 Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Hallo! Ik zoek leden die het wel zien zitten om in een race clan te zitten. Je kunt je hier in dit topic aanmelden of mij een pm sturen voor m'n MSN adres. De bedoeling van de clan is het volgende: Online racen en zoveel mogelijk races zien te winnen. We gaan proberen één van de beste clans te worden en af en toe gaan we gezamenlijk 'trainen'. Als je een ''Room'' aanmaakt vul dan altijd een wachtwoord in (die gaan we nog verzinnen en alleen clanmembers zullen dit wachtwoord te weten komen) zodat ook alleen échte leden erin kunnen komen. Met het racen gaan we vanalles doen, denk aan circuit races, drag races, driften enzovoort. Voor deze clan komt ook een forum waar alles besproken wordt (uiteraard ook een grote link naar GTAGames) Op het forum gaan we 'train-tijden' bespreken en meer. Datums van races tegen andere clans worden ook op het forum neergezet. Je kunt je aanmelden voor alle races (Dus het maakt je niet uit wat voor een race je online doet) of gewoon één bepaalde race (waarvan jij denkt dat je goed erin bent) Ik hoop dat er een aantal mensen mee willen doen. Groeten, .:Scott:.
need my speed Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Als je het voor NFSU1 doet doe ik mee, maar je doet het zeker voor NFSU2?
Scott16 Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Check de topic titel..
need my speed Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Woeps, er over heen gelezen....Nou ja, ik kan dus niet mee doen omdat NFSU2 verrot is...
kortman_8 Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Ik zou wel graag mee willen doen als dat mag.
Mazzeltje Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Ik zou wel graag mee willen doen als dat mag. Volgens mij moet je dan wel even vertellen hoe je heet in NFSU2. Anders kan .:Scott:. hier niet veel mee.
kortman_8 Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) Ik zou wel graag mee willen doen als dat mag. Volgens mij moet je dan wel even vertellen hoe je heet in NFSU2. Anders kan .:Scott:. hier niet veel mee. Laat deze post maar. Ik ben altijd zo lekker handig met een antwoorden. Bewerkt: 15 augustus 2005 door kortman_8
Scott16 Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Ik heb het afgeblazen. Closed.
Recommended Posts