KingSix Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Hey iedereen Ik heb de hot coffee mod en zoals jullie weten unlockt die ook het "coffee" gedeelte bij de missie Key to her heart. Daar moet je na de achtervolging in haar huis Millie een pak slaag geven maar het lukt met niet erg goed. Iemand tips? Reageren
need my speed Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Je moet Millie niet neer slaan maar die man met een Dildo di er aan komt, hij komt van rechts geloof ik. :'D Reageren
KingSix Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Bedankt voor de reactie maar dat bedoelde ik niet Millie houdt van SM en je moet ipv "gewone coffee" euh.. "andere coffee" met haar hebben... Reageren
ricardogta Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 maar hoe gebruik je de hot coffee op de ps2 kan je aleen maar met de missie key to her heart of ook gewoon met een date met iemand mij lukt het niet als mijn date goed is dan zeg ze dat ze cofffie wil drinken maar dan blijf je buiten dan hoor je ze aleenmaar *** kan iemand mij dan ff snel antwoorden Reageren
Jowx Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 maar hoe gebruik je de hot coffee op de ps2 kan je aleen maar met de missie key to her heart of ook gewoon met een date met iemand mij lukt het niet als mijn date goed is dan zeg ze dat ze cofffie wil drinken maar dan blijf je buiten dan hoor je ze aleenmaar *** kan iemand mij dan ff snel antwoorden Het kan niet op de ps2, en ook niet meer op de pc, of je moet hem voordat het is geblokkeerd gedownload hebben. jowx Reageren
ricardogta Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 (bewerkt) heb hem niet gedownload hij is voor de action replay max op de ps2 en dan staat hij helenmaal benden in het groen en dan ga ik naar mijn vriendin dan zie je niks aleen hoor je het **** en waar komt de andromada als je het gespawnt heb met de armax Bewerkt: 13 augustus 2005 door ricardogta Reageren
benky Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 @KingSix, ik weet er niet zo veel van want ik heb een xbox maar kan je niet gewoon even de hot coffee mod eruit halen en hem daarna weer erin zetten als je die missie hebt gedaan.., Reageren
Achille Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 gwn snel pijltje boven en benee achter elkaar drukken toch? Reageren
ricardogta Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 het lukt me echt niet en met de andromada ook niet kan iemand ff helpe Reageren
Cool Hand Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 rocardogta hier waren al veel vragen over, gebruik s.v.p. de Zoekfunctie koos. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.