RicardoDiaz Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Geplaatst: 13 juli 2004 Hey, Weet iemand misschien hoe de model en texture in het gta3.img bestand van de Mario bodyguard heet die je kunt halen als je het spel 100% hebt uitgespeeld? Alvast bedankt Reageren
matt Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 Hey,Weet iemand misschien hoe de model en texture in het gta3.img bestand van de Mario bodyguard heet die je kunt halen als je het spel 100% hebt uitgespeeld? Alvast bedankt :huh: wat is een mario bodeqaurt Reageren
Arjen Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 Mario is 1 van je bodyguards. Een bodyguard is iemand die iets beschermt. Letterlijk = Lichaambewaker. Reageren
Trax Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 Die gasten die ook rond je bezitten lopen, die heten btw de Mario's, lag is ergens :huh: Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 Je bedoelt gewoon de Vercetty Gang leden? Reageren
Trax Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Geplaatst: 15 juli 2004 Ja, je hoort ze ook zeggen :"Hé Mario" en stuff... Reageren
MightyDuck Geplaatst: 17 juli 2004 Rapport Geplaatst: 17 juli 2004 Ja, je hoort ze ook zeggen :"Hé Mario" en stuff... Idd ze zeggen ook zoiets als: forget about him Mario, Wil eigenlijk ook wel weten wie het is. Reageren
W1ckeD Geplaatst: 18 juli 2004 Rapport Geplaatst: 18 juli 2004 Ja ook I told myself mario take it easy ook weer zo iets! :o Reageren
Arjen Geplaatst: 18 juli 2004 Rapport Geplaatst: 18 juli 2004 Uhm.. Ik heb gezien dat die gang 'Mario's' heet. Dus elk persoon heet Mario. Ik weet niet of dit echt klopt. :rolleyes: Reageren
Trax Geplaatst: 18 juli 2004 Rapport Geplaatst: 18 juli 2004 Ik had het ook ergens gelezen, zie je een aantal posts hierboven Reageren
samus (gast) Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Geplaatst: 22 juli 2004 ook gezellig roep je: Hé mario! hoor je van 58 verschillende kanten, wzup? Reageren
Arjen Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Geplaatst: 22 juli 2004 :lol: Inderdaad. Echo. Echo Echo ECHO Ik wijk mischien van het onderwerp af, maar het is ook jammer dat je zelf niet kunt praten in Vice City. Zal dat in SA wel het geval wezen, dan zou het prachtig zijn natuurlijk. :rolleyes: Reageren
samus (gast) Geplaatst: 22 juli 2004 Rapport Geplaatst: 22 juli 2004 als je nou kan praten via het uh,... hoe heet dat sgrift? wat ook in woordenboeken word gebruikt met rare tekens daarvan hebben we er in nederland ongeveer 40, als je alle amerikaanse tekens dat kan uitkiezen in een balk die van te voren zijn ingesproken, dan kan je alles zeggen wat je wilt heel erg vage uitleg maar ik denk dat er wel mensen zijn die het begrijpen :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.