gurlipkad Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ik heb wat lopen rommelen met het bestand gta3.img, heeft iemand het originele ervan of een backup van z'n eigen spel. Please help me Reageren
Bartjex88 Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ik denk niet dat iemand dit bestand stuurt dit is zeer groot 700mb en dat is niet te doen en teveneens Welkom op dit forum en nog veel plezier Reageren
gurlipkad Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 weet iemand misschien een site waar ik het kan downloaden dan ? Reageren
Bartjex88 Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ik denk niet echt dat die er zijn die bestanden daar maakt iedereen normaal zijn eigen bacup van dus je kan wel eens zoeken ik help wel effe mee Reageren
Proximitus Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 waarom installeer je gta niet gewoon opneiuw? zorg dat je savegames ergens veilig staan (geloof niet dta ze uberhaupt verwijdert worden) en klaar is kees of henk of wie er dan ook mee bezig is Reageren
Proximitus Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 gwn weer installen hmm ja dat zei ik net dus ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.