Jump to content

3ds textuur vraag+andere vraag

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil het stunteiland voor Future of Vice, mappen, maar hij bevat niet de textures, en is niet gescaled hier wat vragen over:

1.

Hoe textuur ik mijn object dat een gedeelte gras, en 1 gedeelte zand, is en er een ovrloping inzit, ik heb alle 3 de textures, maar krijg dat niet zo getextuurd

2.

Ik moet hem ook ff scalen, bradley zei dat er een weg bij zou zitten maar die zite er niet bij, want dan kan je een auto zetten en die sclen, wat moet ik nu doen, om het op goede grootte te scalen?

Dit waren mijn vragen

Geplaatst: (bewerkt)

Je moet textures maken die naar elkaar toe gaan, bijv: gras naar zand, zand naar steen, enz

Bewerkt: door ICE COLD KILLA
Geplaatst:

die heb ik, maar ik heb en strandje, en die moet alleen zand, bevatten, en de rest gras, maar kweenie hoe dat moet

Geplaatst:

ik heb getextuurd, nou moet er alleen nog een goede overgang in, hoe zou ik dat het beste kunnen, doen, en owja hoe kan ik nu zien dat ik hem op de goede grootte scale, ik heb geen weg, dus dan kan ik hem niet via een auto scalen

Wie wilt mij hebben, misschien kan er iemand ook een weg maken, dan kan ik hem zelf maken, ik het al in het Modding Request gevraagd

Hier en screen van het getextuurde eiland:

post-46-1124013896.png

Geplaatst: (bewerkt)

Wauzie, vertel je dan ook gelijk je techniek, die je gebruikt bij het modellen, wat je tegen mij verteld het, dan kan ik gelijk. officieel beginnen aan FofV

Kan mij iemand wel ff een andere scale manier uitleggen?

Bewerkt: door Big Bear

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...