Big-Bear Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ik wil het stunteiland voor Future of Vice, mappen, maar hij bevat niet de textures, en is niet gescaled hier wat vragen over: 1. Hoe textuur ik mijn object dat een gedeelte gras, en 1 gedeelte zand, is en er een ovrloping inzit, ik heb alle 3 de textures, maar krijg dat niet zo getextuurd 2. Ik moet hem ook ff scalen, bradley zei dat er een weg bij zou zitten maar die zite er niet bij, want dan kan je een auto zetten en die sclen, wat moet ik nu doen, om het op goede grootte te scalen? Dit waren mijn vragen Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 (bewerkt) Je moet textures maken die naar elkaar toe gaan, bijv: gras naar zand, zand naar steen, enz Bewerkt: 13 augustus 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
Big-Bear Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 die heb ik, maar ik heb en strandje, en die moet alleen zand, bevatten, en de rest gras, maar kweenie hoe dat moet Reageren
Wauzie Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ik ben bezig met Tutorial, daar staat het in. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 is dat ook de tut, waarin jou model techniek in kom te staan, wat je in die PB vraag van mij zei? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 ik heb getextuurd, nou moet er alleen nog een goede overgang in, hoe zou ik dat het beste kunnen, doen, en owja hoe kan ik nu zien dat ik hem op de goede grootte scale, ik heb geen weg, dus dan kan ik hem niet via een auto scalen Wie wilt mij hebben, misschien kan er iemand ook een weg maken, dan kan ik hem zelf maken, ik het al in het Modding Request gevraagd Hier en screen van het getextuurde eiland: Reageren
Wauzie Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Je moet nog heel even wachten, ik heb mijn tutorial over een Eiland maken bijna helemaal af . Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) Wauzie, vertel je dan ook gelijk je techniek, die je gebruikt bij het modellen, wat je tegen mij verteld het, dan kan ik gelijk. officieel beginnen aan FofV Kan mij iemand wel ff een andere scale manier uitleggen? Bewerkt: 14 augustus 2005 door Big Bear Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.