Big-Bear Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ik ga het stunteiland, van FofV mappen, maar khad gelezen, over met het mappen van een map, dat je ook LOD, mot aanmaken, dus nou vraag ik me af, wat moet ik allemaal doen voor die LOD files van men eiland, en welk file moeten een LODfile hebben En wat voor speciaals moet ik nog meer doen, behalve LOD's aanmaken, voor t mappen van een map Reageren
Wauzie Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 LOD = Model die je van veraf ziet, zodra je dichtbij komt verdwijnt de LOD en wordt deze vervangen door je normale model. Verschil met gewone model: -Minder goed uitgewerkt -Mindere texturen -De Col moet anders worden gemaakt (je moet Create LOD object aanvinken in de Colmaker) Als je eiland bijvoorbeeld Eiland.dff heet, noem jij je LOD: LODand.dff (de eerste 3 letters van de model worden vervangen door LOD). Verder zul je een IDE/IPL/COL moeten maken om je nieuw eiland in te zetten. Zie de Master Tutorial List voor meer informatie hierover. Succes Reageren
Big-Bear Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Owke, bedankt voor de info, en owja hoe ver zijn de limiten op zee, en hoe stripik men vice zo, dat ik nog steeds de orginele objecten van Vice hou, zoals de landjump enzo Reageren
Wauzie Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 De limieten zijn te verlengen. Er is een patch uitgekomen die dat even regelt in de *.EXE (ik weet niet hoe hij heet). In Generic staan alle standaard objecten, zoals landjump. Reageren
burpicane Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 De limieten zijn te verlengen. Er is een patch uitgekomen die dat even regelt in de *.EXE (ik weet niet hoe hij heet).In Generic staan alle standaard objecten, zoals landjump. limit adjuster bedoel je neem ik aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.