Manic Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ik weet dat er al het een en ander over geschreven is, maar kom niet uit de eerste missie van de Driving School. Hoe doe ik nou die burnout? Ik (spelende op de PC) druk zoals voorgeschreven [W] en tegelijk in....... en dan? Vooruit of achteruit is niet goed, link of rechts wil niet als ik deze beide toetsen ingedrukt houd en als ik maar gewoon wacht en wacht dan gebeurt er ook niets. Ik las ergens iets met een handrem, ook dit werkt niet aangezien de handrem bij de auto op de achterwielen van de achterwielaangedrevenauto werkt...... Het zal wel heel simpel zijn, maar kan iemand met even haarfijn uitleggen hoe het nu precies werkt? Gr, Dennis Reageren
Jowx Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ik weet dat er al het een en ander over geschreven is, maar kom niet uit de eerste missie van de Driving School.Hoe doe ik nou die burnout? Ik (spelende op de PC) druk zoals voorgeschreven [W] en tegelijk in....... en dan? Vooruit of achteruit is niet goed, link of rechts wil niet als ik deze beide toetsen ingedrukt houd en als ik maar gewoon wacht en wacht dan gebeurt er ook niets. Ik las ergens iets met een handrem, ook dit werkt niet aangezien de handrem bij de auto op de achterwielen van de achterwielaangedrevenauto werkt...... Het zal wel heel simpel zijn, maar kan iemand met even haarfijn uitleggen hoe het nu precies werkt? Gr, Dennis Hey! en welkom op het forum! Je moet de knop voor gas en de knop voor remmen tegenlijk indrukken en naar links of rechts draaien. Ik hoop dat je er wat aan hebt! Succes en nog veel plezier verder op het forum jowx Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ff nog wat aan toevoegen: Als je 100% wil hebben met die missie, in dezelfde richting eindigen. Reageren
Manic Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Gelukt! Bedankt! Kon naar links en naar rechts sturen met de pijltjes toesten, die had ik nog niet geprobeerd. Gr, Dennis Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.