NickDrake Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 hij start op er is wat reclame en dan grand theft auto san andreas en normaal load hij hier maar dan sluit hij af men videokaart is : S3 Graphics ProSavage 8A26 kan het hieraan liggen Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ja d8 ik ik had dat eerst ook maar toen later deed hij het weer Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Heb je de legale versie?? Reageren
NickDrake Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Heb je de legale versie?? jah hoor ik denk dat onze computer niet aan de vereisten voldoet Reageren
niels123 Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 hoeveel mb videokaart heb je , hoeveel mb ram geheugen , hoeveel megahertz heeft je procesor? Reageren
frans Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 ja khad dat ook ik start gta san andreas op hij doet t allemaal goed beetje reclame en dan van wie audio heeft gedaan door wie geproduceerd is bla bla dan komt het gta san andreas scherm en dan valt het weg en dan komt er zon fout waar je kunt kiezen tussen rapport verzenden en niet verzenden kan iemand mij aub helpen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.