Timovich Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Hey, Ik heb nu bijna alle missies gedaan in Los Santos. Sweet's Missies Ryder's Missies Cesar's Missie NIET! Big Smoke's Missies OG Loc's Missies Tenpenny's Missies De laatste missie die ik heb gedaan is 'House Party' van OG Loc. Voor de missie Los Sepulcros staat dat ik de missie 'Doberman' nodig heb. Nou die heb ik gedaan! En voor de Los Santos finale missie's heb ik volgens de walkthrough de missie Los Sepulcros weer nodig. Alleen er staat alleen nog een icoontje van Cesar Hoe kom ik nou bij de missie Los Sepulcros? Van Sweet's Missies II Reageren
Barcelona Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 (bewerkt) probeer dan nog die cesar missie te doen en mischien komt er nog een S tevoorschijn maar als er nog geen S komt moet je meer gebieden over nemen en als dat ook niet lukt dan is het een bug en dan is niet meer mogelijk om het spel uit spelen. @sorry benky maar ik doe dat witte balkje maar weg. Bewerkt: 14 augustus 2005 door Barcelona Reageren
benky Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Cesar's missies doen, best logish toch? @ barcelona, toffe quote Reageren
Timovich Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Oke ik ga het allemaal ff proberen. maar als er nog geen S komt moet je meer gebieden over nemen Volgens mij was dat gebied under attack. Maar toen was ik net bezig en had ik geen zin... Denk dat ik dat gebied opnieuw moet overnemen ja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.