RuB Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 weet er iemand hoe je bij het texturen in sketchup ramen kan maken ( liefst doorzichtig ) greetzz... Reageren
Achille Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 heej man ff vraagje voor jou ik zou het ook wel leuk vinden om met sketchup te werken waar te downloaden? thnx Reageren
RuB Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 gewoon ff google en sketchup dan trail downloaden . ik heb de full versie niet e . maar weet er nu iemand hoe je doozichtige ramen moet maken bij het texturen met sketchup . Reageren
Achille Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 gewoon ff google en sketchup dan trail downloaden . ik heb de full versie niet e .maar weet er nu iemand hoe je doozichtige ramen moet maken bij het texturen met sketchup . ik denk dat bijna iedereen slaapt maar kan je met de trail gwn alles doen en in het spel zetten? Reageren
RuB Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 ja , maar je hebt maar 8 uur . maar hoe je het in het spel enzo moet zetten moe je nie aan mij vragen Reageren
Achille Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 ja , maar je hebt maar 8 uur . maar hoe je het in het spel enzo moet zetten moe je nie aan mij vragen jadaag maar 8 uur:O ik download gwn volle met limewire:p Reageren
RuB Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 ik had ook geprobeerd maar mijn virus scanner melde een virus vlug gecancelled . heb 3ds MAX 7 ook van daar . haha Reageren
RuB Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 mag ik je msn ff want dat schiet niet echt op zeg dat forum ? stuur maar een PB als je wilt . Reageren
Achille Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 ik had ook geprobeerd maar mijn virus scanner melde een virus vlug gecancelled .heb 3ds MAX 7 ook van daar . haha haha ja die probeer ik nu ook te downloaden:P en met 3d Max 7 kan je gwn alles maken? Reageren
RuB Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 ja . maar veel moeilijker dan sketchup . Reageren
Achille Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 ja .maar veel moeilijker dan sketchup . oow ja ik ga wel ff proberen:p Reageren
NTK Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 ok dit wordt meer een persoonlijk gesprek maar in het sketchup texturen ding zit er verschillende ramen. Reageren
Wauzie Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Verplaats naar Modding Help. Reageren
Jozz Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 weet er iemand hoe je bij het texturen in sketchup ramen kan maken ( liefst doorzichtig ) greetzz... als je bij dat kleur toevoegen bovenin in de library bij glas/tranplaments ofzo klikt kies je een kleur dan klik je ergens op een raam en dan heb je een doorzichtig raam Reageren
imouL Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) greetzz... als je bij dat kleur toevoegen bovenin in de library bij glas/tranplaments ofzo klikt kies je een kleur dan klik je ergens op een raam en dan heb je een doorzichtig raam Huh? Kan je er een screenie bij plaatsen aub? EDIT laat maar kheb t al gevonden Bewerkt: 17 augustus 2005 door imouL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.