danickyman Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 hoe ga je platter liggen op de moter want ik kan het niet vinden weet iemand het? Reageren
.Levi. Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Je kan niet meer platter liggen op je moter, dan hoe je nu op je moter zit. Je kan alleen hoger (beetje staan) als je naar voren indrukt terwijl je heel hard rijd, met L3 op de ps2. Reageren
Spacecraft Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Gaat het over de PC of de PS2? Op de PS2 moet je in ieder geval de L3 stick een stukje naar voren duwen. Reageren
danickyman Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 pc ik had het in het filmpje gezien van die moter wedstrijd dat hij kijkt welke moter de snelste is Reageren
Achille Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 kje kan wel op je motor liggen met pc gewoon snel pijltje nar voren indrukken en dan lijkt het alsof je met ntro gaat gelijk wazig beeld gat veel veel sneller gwn soort nitro voor motors Reageren
benky Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Op de xbox moet je de left thumbstick een klein beetje naar voren duwen en dan ga je iets harder Reageren
Caltson Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Op de xbox moet je de left thumbstick een klein beetje naar voren duwen en dan ga je iets harder dan gaat je beeld trillen maar ik denk niet dat ie dan harder gaat Reageren
Achille Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 je kan wel op je motor liggen met pc gewoon snel achteralkaar pijltje naar voren indrukken en dan lijkt het alsof je met ntro gaat gelijk wazig beeld gat veel veel sneller gwn soort nitro voor motors ik deed met kilometer teller ik reed 150 zonder dat en ik trok op naar 200 dus het werkt wel;) Reageren
Juju Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 heb je een kilometerteller bij Sa op de pc? bij ps2 ook? Reageren
Giorgo Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Dit is een mod voor de pc hé.op ps2 heb je dit niet Reageren
Caltson Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 ...tenzij je een armax hebt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.