Whoosah Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 (bewerkt) Ajax mod Klik hier om de mod te downloaden! Praat hier over mijn mod en geef je tips door! Bewerkt: 9 september 2005 door Whoosah Reageren
Whoosah Geplaatst: 13 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 (bewerkt) Alvast een paar screens Ik moet van een aantal dingen nog screens maken Bewerkt: 13 augustus 2005 door Whoosah Reageren
Scott16 Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Je post dubbel én je maakt reclame via je signature. Reageren
Achille Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) als je hem inzendt wilt niet zeggen dat ie geaccepteerd wordt hoor... Edit: is CJ nou zo bleek of zie ik dat Bewerkt: 14 augustus 2005 door Mad Dogg Reageren
need my speed Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) CJ is een blanke!!! Wel een mooie mod overigens hoor. :'D Bewerkt: 14 augustus 2005 door need my speed Reageren
W3sl3y Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Aight ik vind het wel mooi gemaakt hoor... Als die geaccepteerd word dan download ik hem wel. Het enigste wat niet mooi is is het shirt met die zwarte rand erom heen. Reageren
.Maze. Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Mooi al die verschillende dingen van ajax, als hij geaccepteerd is download ik hem niet, want ik ben niet voor Ajax Reageren
Crifox Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Ik vind het eigenlijk allemaal wel leuk gedaan, behalve de garage (ziet er een beetje nep uit). Reageren
Jozz Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 leuk als ik hem kan downlaoden doe ik dat zo snel mogelijk.(ik sta ook voor ajax) Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Mooi gemaakt! Alleen ik download hem niet. Ben voor PSV :'D Alleen een beetje raar dat je CJ blank hebt gemaakt ------------- DaddyPimp Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Nice mod, alleen ik download hem niet, mijn SA is mod free Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Een hele mooie mod! Aleen ben ik niet echt zo'n Ajax fan... Maar voor de rest: Reageren
Whoosah Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) @ DaddyPimp, need my speed and Mad Dogg Ja die CJ is wit: Ik heb op gtagames die White Skin gedownload omdat ik eerst wou probeeren om hem op Johan Cruijf wou laten lijken. maar dat was te moeilijk dus heb ik het niet gedaan en heb ik hem maar ff blank gelaten (ik had geen backup gemaakt) Hij is in de mod dus niet blank Tog bedankt dat jullie het hebben gezegd dan maak ik nieuwe screens nadat ik nog een paar dingen heb verandert aan de garage (muuren en garagedeuren) en het shirt (de zwarte rand) @ .:Scott:. Ik vind dat nou niet echt reclame ze kunnen hem daar tog niet downloaden alleen nieuwe screens bekijken (er staat al een nieuwe op) owjaah Mad Dogg ik weet dat hij niet altijd word geaccepteerd word maar ik hoop het wel Bewerkt: 14 augustus 2005 door Whoosah Reageren
Achille Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 @ DaddyPimp, need my speed and Mad DoggJa die CJ is wit: Ik heb op gtagames die White Skin gedownload omdat ik eerst wou probeeren om hem op Johan Cruijf wou laten lijken. maar dat was te moeilijk dus heb ik het niet gedaan en heb ik hem maar ff blank gelaten (ik had geen backup gemaakt) Hij is in de mod dus niet blank Tog bedankt dat jullie het hebben gezegd dan maak ik nieuwe screens nadat ik nog een paar dingen heb verandert aan de garage (muuren en garagedeuren) en het shirt (de zwarte rand) @ .:Scott:. Ik vind dat nou niet echt reclame ze kunnen hem daar tog niet downloaden alleen nieuwe screens bekijken (er staat al een nieuwe op) owjaah Mad Dogg ik weet dat hij niet altijd word geaccepteerd word maar ik hoop het wel ja ik hoop het ook voor je ik heb mijn paintjobs week geleden ingezonden ofzo maar wordt maar niet gereageerd dus kan lng duren haha ik vind hem wel erg mooi ga zo door:D Reageren
Whoosah Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) Thanks Dat is best lang voor zulke mooie paintjobs...maar ik denk dat als je bijv een paket maakt van 5 of 10 paintjobs ze die veel eerder accepteren :'D Owjaah Mad Dogg speel jij ook BadFellas of is dah een andere Mad Dogg??? En spreek je Sander (spinel) nog wel eens??? Weet trouwens iemand al of er al een auto-installer is voor San Andreas Zoals GTA MOD INSTALLER Bewerkt: 14 augustus 2005 door Whoosah Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.