Whoosah Geplaatst: 9 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Mischien maar moet je niet aan mij vragen ben niet voor Feyenoord. over een paar dagen kan je de ajax mod instaleeren met een auto installer geef tips....AUB Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Okey maar ik ben niet voor Ajax Reageren
P-Jamma Geplaatst: 12 september 2005 Rapport Geplaatst: 12 september 2005 Ik ben ook niet voor Ajax.. Maar ik vind de Mod op zich mooi gemaakt Reageren
Wiepie Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Komt er ook nog zo iets uit voor Feyenoord? Ja dat zou ik ook wel willen dat die er kwam... Leuke mod maar ik download hem niet want ik ben niet voor ajax Reageren
Shorty_D Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Ik als PSV-er download m natuurlijk niet maar ik moet wel zegge dat sommige dingen er toch zeer goed uitzien alleen kan er wel op enkele punten wat verbeterd worden. Reageren
Achille Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 ziet er werl goed alleen ik ben niet voor ajax dus srry Reageren
Whoosah Geplaatst: 6 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2005 de Ajax-mod is nu te instaleeren met SAMI klik op de link in mijn handtekening om de mod te downloaden Greetz, Whoosah Reageren
JelleVD Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Ik wil best aan zo'n Feyenoord mod beginnen maar dan heb ik wel hulp nodig Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 Búúúmb Geplaatst 4 Nov 2005, 20:37:10 Ik wil best aan zo'n Feyenoord mod beginnen maar dan heb ik wel hulp nodig Geplaatst 6 Oct 2005, 18:22:05 de Ajax-mod is nu te instaleeren met SAMI klik op de link in mijn handtekening om de mod te downloaden Greetz, Whoosah Reageren
Upstream Geplaatst: 4 november 2005 Rapport Geplaatst: 4 november 2005 ik ben geen fan van ajax, laat staan voetbal maar op alle loadscreens staat een heel lang adres, vraag ff een tk adres aan en zet dat op de loadscreens. voor de rest wel een leuke mod, maar zoals ik al eerder zei. Geen voetbalfan Reageren
Whoosah Geplaatst: 6 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2005 ik heb ook een whoosah.tk en ajaxmod.tk gemaakt maar dan krijg je reclame in het begin en zo'n bannertje bovenin vandaar dat ik die erneer heb gezet maar ik ga het nog zo maken dat als je whoosah.tk intypt dat hij dan gelijk doorlinkt naar members.home....(rest mag dr nie op)...... Reageren
Upstream Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 ik heb ook een whoosah.tk en ajaxmod.tk gemaakt maar dan krijg je reclame in het begin en zo'n bannertje bovenin vandaar dat ik die erneer heb gezet maar ik ga het nog zo maken dat als je whoosah.tk intypt dat hij dan gelijk doorlinkt naar members.home....(rest mag dr nie op)...... je kan ook een 6x.to adres aanvragen. op http://www.6x.to dan wordt het whoosha.6x.to, of ajaxmod.6x.to. Het is niet ideaal, maar wel reclameloos en korter. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Screens zijn cool maar ik snap er helemaal niks met die gta3.img Ik heb ook IMG TOOL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.