Dead-Dodo Geplaatst: 26 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2003 wie weet waar je een z modeller kan downe wil ook auto's kunnen maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 27 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2003 Ik geef hem wel op msn. Maar het is een heel moelijk programma en je moet veel van wiskunde weten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 27 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2003 ZModeler kan je vinden in de downloads database. de URL naar de database is http://www.gtagames.nl/downloads Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 27 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2003 ow, joriz heb al gedaan. maar ik kan nu ook uploaden op database! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 29 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2003 Voor de ZModeler heb je geen wiskunde kennis nodig hoor alleen maar Blue-Prints van voertuigen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 29 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2003 Voor de ZModeler heb je geen wiskunde kennis nodig hoor alleen maar Blue-Prints van voertuigen. Dat is helemaal waar! Zo is de artistieke waarde weg. In GTA 1 en 2 moest je alles nog mooi tekenen. Nu kan je gewoon de bouwtekening van een auto in het programma gooien en klaar is je mod. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 30 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2003 Waar kan ikdan ee ntexture make? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 30 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2003 Een texture kan je gewoon met een teken programma maken. Daarna kan je hem met een TXD editor over eeen reeds bestaande plaatje overheen plaatsen waardoor je andere textures hebt in GTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 31 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2003 oke, als ik een auto texture gemaakt heb zet ik hem inde database EDIT DOOR DJBOB: Als ik een texture wil make, in welke volgorde moet ik hem dan tekenen zoals bij de skins. en in die txd viewer zie ik van de autos alleen de binnenkant, niet de buitenkant. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
remi1104 Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2008 waar kan ik z modeller downloaden? ik kan het hier(http://www.gtagames.nl/downloads) niet vinden. en hoe kan ik bleueprints maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.