KOXINGA Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 (bewerkt) hallo ben momenteel druk aan het werk , ben momenteel een hi poly versie van een tiger tank aan het bouwen. Ik ben ook van plan een low poly inclusief textures en uv coordinaten en texures te bouwen vervolgens te verwerken in SA. De vraag is wat heb ik daar bij nodig ? Wil iemand mijn mod team joinen en mij assisteren? Ik werk al 3 jaar met maya dit is mijn tank dit is de scene waarin deze tank komt te staan dit is allemaal high poly , met een count van ongeveer 80.000 ik maak binnenkort een low poly versie. hoe verwerk ik de low poly versie in SA"? scripting ? of via een editor? Bewerkt: 13 augustus 2005 door KOXINGA Reageren
Aad Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Het verwerken van High of Low poly is niet veel anders dan gewoon de files omzetten naar dff formaat en col formaat die gta gebruikt. Alleen Vice city of San andreas kan volgens mij maximaal voor models 20000 aan en voor colfiles is dat nog veel minder dus het lijkt me erg moeilijk voor jouw om die scenes helemaal te converten tutorials zijn te vinden op gtagames.nl en alle dochtersites ervan. Succes. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Ik denk dat je nog steeds niet ver komt met Low-Poly, GTA kan maar iets van 500 poly's aan, dus dat wordt erg moeilijk als die nu 80,000 telt Reageren