RuB Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 hallo , ik heb wat gewerkt in sketchup en ik vraag me af wat jullie van mijn luchthaven vinden . Reageren
Achille Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 ik vind um echt wreed met mijn logo van het vliegveld haha ik vind um dodelijk en al die logos mischien kan je hem naar iemand sturen die het vliegtuig maakt? Reageren
RuB Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 bedankt , maar bedoel je niet vliegveld ? Reageren
Jowx Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) zeker mooi gedaan! 8.5/10 er zitten nog wel wat bugs in, maar het ziet er erg mooi uit, vooral al die reclame! KUTGW! jowx Bewerkt: 14 augustus 2005 door jowx Reageren
gangster28 Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) hallo ik begin het zat te worden al die doolloze tropic's dus KijK eerst voor je iets post en brandly.h maakt het vliegveld al want gister was er ook zon lampie dat een vliegveld wou maken. ps ik denk niet dat het ooit zal werken. Bewerkt: 14 augustus 2005 door gangster28 Reageren
Achille Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 ja stukje miss kan je naar bradley h. sturen ofzo Reageren
RuB Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 sry , kzit in het verkeerde forum Reageren
Achille Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) niet gelijk gaan huile or gangster hij vroeg alleen wat jullie ervan vinden Bewerkt: 14 augustus 2005 door Mad Dogg Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Enne, dit neemt Bradley H niet aan, hij wilt goede 3ds max 7 modellers, dus dit kan je wel vergeten Reageren
Jorge_F Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) Zoals Big Bear al zei: Bradley accepteert dit soort bouwsels niet. Dat om een paar redenen: Hij (en ik ook) keurt het gebruik van SketchUp af omdat je er altijd bugs mee krijgt. Ook kan je veel mooiere dingen maken met 3ds max 7 Het vliegveld is een project van Bradley alleen. Ik denk niet dat anderen mee mogen helpen (wat ik volkomen begrijp ) Bewerkt: 14 augustus 2005 door snorege Reageren
Achille Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 3ds max 7 is enorm moeilijk om mee te werke vind ik Reageren
Wauzie Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Dat klopt, maar op den duur is het programma veel fijner dan Sketchup. @Snorege, bradley wou ook een kavelsysteem beginnen op zijn eiland, tenminste, dat deelde hij mij mee. Reageren
imouL Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 (bewerkt) Wauzie (of iemand anders die 3ds max 7 heeft) zou je een screenshot van 3ds max 7 willen maken en hier laten zien zodat ik en anderen kunnen zien hoe het eruit ziet? Ik heb al op google gekeken maar daar zag ik nergens hoe het er uitzag EDIT: Welke SketchUp gebruik je trouwens? Bewerkt: 17 augustus 2005 door imouL Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Zoals Jorge F al zei, sketchupers neemt bradley h net aan, omdat het bugs bevat, en mensen zeggen altijd wel het is zo moeilijk (ik zei het eerste ook) maar als je tuts volgt, zelf flinkt oefent, hier op het forum hulp vraagt, dan wordt het steeds moeilijker en leuker Ik zelf vind het nu veel fijner en beter als sketchup, vanwege zijn meerdere functes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.