liltuner Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 (bewerkt) mensen de trailer van gta san andreas is al uitgekomen in de duitse gamewinkels zegt mijn neef want hij is naar duitsland en hij is de grootste gta fan! dus voor ons is de trailer nabij!!!!! Bewerkt: 14 juli 2004 door Le Freak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 Cool ben benieuwd Hoelang moeten we ongeveer wachten!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mortician Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 vert man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 mensen de trailer van gta san andreas is al uitgekomen in de duitse gamewinkels zegt mijn neef want hij is naar duitsland en hij is de grootste gta fan!dus voor ons is de trailer nabij!!!!! haha ik heb er zin in....maar is het deze keer wel een echte???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 13 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 ja hij is echt en ik hoor dat ze voor een gedeelte de 1e mission laten zien dat je op een fiets rijd!!!!!!!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 als dat zo was zou gtagames dit ook al hebben dus ik weet het nog niet zeker jammer dat joriz er nog niet is want die ziet wel of dit waar is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 13 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 tja kijk het is nie op internet he het is in een WINKEL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 als dat zo was zou gtagames dit ook al hebben dus ik weet het nog niet zeker jammer dat joriz er nog niet is want die ziet wel of dit waar is De eerste missie is inderdaad al bekend. Je leert eerst fietsen. Tenminste, dat heb ik zo meegekregen en gelezen. :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 13 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 weet je,tog lijkt het me fucking vet om te fietsen dan! maar toch snap ik jullie wel,hoe kan gtagames.nl die trailer nie hebbe en in de winkel wel??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 Dan zullen we wel een mail van Rockstar Games krijgen. Ik geloof ook nóg niet dat de trailer er is. Marja.. We zien wel. Ik hoop het natuurlijk altijd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 13 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 ik HOOp het ook want ik vrelang er naar!!! ik wil gta san andreas gewoon hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 13 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2004 het zou nogal dom zijn moest rockstar een trailer zou verkopen,want een trailer is reclame Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 Dan zullen we wel een mail van Rockstar Games krijgen. Ik geloof ook nóg niet dat de trailer er is. Marja.. We zien wel. Ik hoop het natuurlijk altijd! Naar mijn weten is er helemaal geen Trailer in de Duitse winkels, anders hadden de duitse GTA sites er vol van gestaan. En geloof me, er zijn genoeg duitse GTA Sites. :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 luister eens, heb een duitse jongen in me lijst en zelfs hij zegt dat hij de trailer in hamburg gezien heb,en hij is een duitser dus dat neem ik wel aan hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 Nou, ik denk eigenlijk niet dat het een echte trailer is want rockstar games had dan wel eeen e-mail naar ons gestuurd en het bekend gemaakt plus de trailer naar de grote gta sites toe gestuurd en hij zou ook nooit eeerst in Duitsland uitkomen maar eerst in Verenigde Staten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.