jos2 Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 Inderdaad. Jouw neef neemt je in de maling. De officiele trailer is nog niet uit, en zogauw deze uit is zal je hem op elke goede GTA site kunnen downloaden. Dus nog effe wachten, ik verwacht 'm op 1 augustus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 hmmmm,dat zou hij nooit doen maar ik ga ff een mail naar rockstar sturen kijken of het klopt ok? voor de mensen die ook mail willen sturen over de trailers hier het e-mail adres webmaster@rockstargames.com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 14 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 hmmmm,dat zou hij nooit doen maar ik ga ff een mail naar rockstar sturen kijken of het klopt ok? voor de mensen die ook mail willen sturen over de trailers hier het e-mail adres webmaster@rockstargames.com nu lijk je net jarno toen ie loog over debeta van san andreas wij zouden die alllang gezien moete hebbe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 14 juli 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2004 he luister eens,KAN IK ER WAT AAN DOEN?? ik vertrouw me neef en ik snap er ook geen sodemieter van! DAAROM ZEG IK TOG OOK DAT IK R* GA MAILEN!!!!!! Mr. Cortez: Graag niet met hoofdletters. Reageren kan ook gewoon. ____________________________________________________________________ Sorry voor deze reactie maar ik kan er ff niet tege da mense me probere af te krake! ik kan er niks aan doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.