Barcelona Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) als ik een mod wilt openen dan staat er dat ik eerst de website der moet zetten ofzo maar ik weet niet meer wat ik moet doen kunnen jullie mij helpen hoe ik dat moet doen? Bewerkt: 14 augustus 2005 door Barcelona Reageren
bigG Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Kun je wat duiderlijk zijn: Geef eens wat screens Welke site en mod is het? Reageren
Barcelona Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Kun je wat duiderlijk zijn:Geef eens wat screens Welke site en mod is het? de site gtagames.nl de mod heet homiemod. Reageren
Matiscus Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Kun je wat duiderlijk zijn:Geef eens wat screens Welke site en mod is het? de site gtagames.nl de mod heet homiemod. Je moet ingelogd zijn om iets te kunnen downloaden. gaat het niet open de pagina dan is hernieuw Reageren
Cool Hand Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Als het goed is gebruik je op gtagames.nl het zelfde wachtwoord en gebruikersnaam alsop het forum. Veel succes Koos. Reageren
Barcelona Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) nee ik bedoel als je een mod hebt gedownload en dan wil ik de mod openen en dan staat dat de computer de site hier van niet kan vinden en dan weet ik niet meer wat ik moet doen. Bewerkt: 15 augustus 2005 door Barcelona Reageren
Jorge_F Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 nee ik bedoel als je een mod hebt gedownload en dan wil ik de mod openen en dan staat dat de computer de site hier van niet kan vinden en dan weet ik niet meer wat ik moet doen. Dan werkt die link dus niet. Heb je dat bij alle mods of maar bij 1 of een paar? Want als het maar bij een paar mods is moet je Joriz ff een PM geven . Reageren
Barcelona Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 nee ik bedoel als je een mod hebt gedownload en dan wil ik de mod openen en dan staat dat de computer de site hier van niet kan vinden en dan weet ik niet meer wat ik moet doen. Dan werkt die link dus niet. Heb je dat bij alle mods of maar bij 1 of een paar? Want als het maar bij een paar mods is moet je Joriz ff een PM geven . dat is bij alle mods want ik had ze allemaal geprobeert maar het lukt niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.