RRyder Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Dit is die missie waar je op het dak van die vliegtuigjes met zo'n minigun moet neerschieten....als ik dat heb gedaan, (allemaal) zie je die Zero die brand blussen met zo'n brandblusser. Vervolgens is hij daar klaar mee, en blijft hij gewoon stilstaan. En ik kan niet weg bij dat wapen, ik kan daar niet weg lopen dus! Welke knop ik ook probeer...werkt niet! Heeft iemand dezelfde ervaring of weten jullie hoe je dit oplost? (PC-Versie) thnx :'D Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Als je zeker weet dat het klokje afgelopen is, en er dus geen andere vliegtuigjes meer komen, en er gebeurt toch verder helemaal niks... dan heb je waarschijnlijk een bug ontdekt. Als er nog wel gewoon vliegtuigjes komen klopt het idd dat je niet weg kan van je machinegeweer. Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) Nog een tip als je cheat voor die missie: Gewoon de hele tijd de cheat: "Destroy all cars" indrukken. Zo is die bij mij ook gelukt. EDIT: 1000ste bericht!!!! Eindelijk. Bewerkt: 14 augustus 2005 door gertjeu Reageren
samson Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 ik ben steeds te laat kan iemand mij tips geven (xbox) Reageren
Achille Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Nog een tip als je cheat voor die missie: Gewoon de hele tijd de cheat: "Destroy all cars" indrukken. Zo is die bij mij ook gelukt. EDIT: 1000ste bericht!!!! Eindelijk. haha jij bent simpel:P Reageren
RRyder Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 HIJ is inmiddels gelukt op de eerlijke manier zoals hij zal moeten....wel raar dat hij het eerst niet wou iig bedankt:) Reageren
cynda Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 ik heb het ook gehad dat ik alles had neer geknald maar niet weg kon zo toen baalde ik behoorlijk want ik had hem eindelijk gehaald maarja weer proberen en gelukt :'D Reageren
samson Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 ik krijg deze missie nog steeds niet klaar iemand nog tips? Reageren
spikeT Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 je moet vooral op de vliegtuigjes mikken die nog ver genoeg van je af zijn. Eenmaal dat ze dichtbij zijn, en hun bom al hebben laten vallen, heeft het geen nut om ze nog neer te schieten. Let er ook op dat je niet tegen je eigen masten schiet ! greetz, tim Reageren
samson Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 altijd op 44 seconden voor het einde word het missie filed Reageren
rick15465 Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 altijd op 44 seconden voor het einde word het missie filed staat de zend mast dan al in brand als dat zo is is het altijd mission failed of het is een bug maar dat kan niet altijd Reageren
samson Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 neej altijd ook al was dat balkje op de helft was het missie failed Maar ik heb een oudere save game geopend missie gedaan die ik achter liep en toen deed hij het wel en haalde ik het met gemak Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.