vosje Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 hoe kan je maaien met de mower dat vraag ik me af? Reageren
vosje Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 weet iemand dit?? Reageren
Juju Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 volgens mij kan dat niet je kan er wel gewoon me rondrijden Reageren
Flame^ Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 hoe kan je maaien met de mower dat vraag ik me af? Dit kan volgens mij niet. De Mower is gewoon een grasmaaier maar heeft verder gewoon geen nut. Reageren
Proximitus Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 en gelieve neit na vijf minuten weer te posten als nog niemand je vrag beantwoord heeft, dit is spam/post boost (whatever) heb geduld Reageren
Caltson Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 zoals friemel al zei niet dubbelposten want zo kan je wel eens waarschuwing krijgen,hoe dan ook,nee je kan niet het gras maaien met de mower en ook geen mensen in stukjes snijden zoals met de combine harvester. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.