vosje Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 hoe kan je in je blote bast lopen zodat je je tatoos beter ziet?? Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Naar je wardrobe gaan en je t-shirt uittrekken. Reageren
unreal Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 hoe kan je in je blote bast lopen zodat je je tatoos beter ziet?? ga naar je kleding kast en doe je t-shirt uit kledingkast=warbrode volgens mij is de t-shirt uit deon torso ofzoiets en dan kan je in je blote bast lopen niet echt duidelijk uit gelegd maar ik ben ook niet thuis dus kan ik niet kijke bij gta sa als het neit lukt kan iemand anders helpen Reageren
Blu3ice Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Ga in je savehouse naar je kleerkast, loop in de rode koker en scroll naar REMOVE ITEMS, dan kun je kiezen TORSO en daar selecteer je je T-Shirt. Suc6 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.