Sinn Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 (bewerkt) Ik ga beginnen met een nieuwe TC voor san andreas. Het wordt een mmorpg mod, dus net iets anders dan de bestaande multiplayer mods voor gta. In het begin kan je kiezen bij welke gang je wil horen. Elke gang heeft natuurlijk eigen terreinen, waar je ook om zal moeten vechten. Ook zijn er huizen die je kan kopen/huren. Net als in sa, krijg je als je iemand van een andere gang vermoord respect, en 5% van het geld dat die persoon had. Ook zal je aan je skills moeten werken. Op dit moment zijn we vooral bezig mensen te zoeken om ons te helpen. We hebben mensen nodig die kunnen coden, mensen die wat autos en gebouwen kunnen maken en mensen die kleren willen maken. Dus als je intresse hebt in dit project, post een berichtje. Bewerkt: 15 augustus 2005 door Sinn Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Ik wil wel helpen met kleren maken Maar niet allemaal ben namelijk nog druk bezig met andere zaken. Maar als je maar zegt hoe het erongeveer uit moet zien help ik wel. Reageren
Wauzie Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Ik moet zeggen dat het een erg leuk idee is, maar daarbij moet ik ook zeggen dat er veel scripting bij komt kijken. En scripting is niet bepaald makkelijk. Dus als je nog niet veel van scripting af weet is het niet verstanding meteen zo'n moeilijke mod te beginnen. Reageren
Sinn Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 nou, ik recruit op dit forum om zoveel mogeljik hulp te krijgen, een buitenlandse vriend van mij die doet het scripten, maar heeft wel hulp nodig, dus als iemand kan helpen, graag Reageren
PatrickW Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Het idee is leuk, maar hebben jullie enige ervaring met het maken van multi-player games, of het hacken van de GTA game-engine? Het lijkt me nuttig dat je daar eerst een team voor gaat maken, en iets hebt staan, voordat je mensen gaat recruiteren voor het maken van skins en gebouwen en zo. Maar da's slechts een gratis advies, en laat mij je niet van je plannen afhouden.. Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 Sorry ik neem m'n aanbod terug heb al een project aangenomen Reageren
Sinn Geplaatst: 27 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2005 geen probleem, als je later nog sin hebt mail me dan, mss kan je dan nog helpen. @ coders van nl: please help! Reageren
gtafr Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 (bewerkt) Top idee. Ik wil wel helpen met de skins en de kleding. Stuur maar iets als jullie weten hoe het eruit moet komen te zien. Bewerkt: 29 augustus 2005 door gtafr Reageren
Sinn Geplaatst: 29 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 dat is geweldig ! Voorlopig zijn we nog niet erg bezig (we hebben nog coders nodig voor het multiplayer deel) maar als je die dingen alvast wil doen, stuur me dan een berichtje. Alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.