jaap_st1 Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 tijdens het spelen van san andreas (maar ook andere spellen) gaat mijn beeld eens in de zoveel tijd terrug naar de desktop, en in druk nergens op! het is net of er voor mij op alt+tab gedrukt word. als dat gebeurd moet ik ook weer op alt+tab drukken om het beeld weer op san andreas te krijgen. wie helpt mij dit probleem op te lossen? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Mischien is het handig om je systeem specs te posten? Heb je dit probleem als sinds je sa had of later? Is hij legaal? Reageren
jaap_st1 Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 ik heb een pentium4 3ghz 1024 mb ram nvidia geforce fx5500 128mb ram windows xp home servicepack 2 ik heb hem legaal en het probleem is er gekomen een paar dagen na ik sa had gekocht. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 Je moet ervoor zorgen dat er van internet geen enkel venster meer open staat, anders als er een popup komt verspringt hij. Zorg er ook voor dat je messengers e.d. afsluit. Kijk eens bij CTRL+ALT+DELETE welke er nog open staat! Suc6 Reageren
spikeT Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2005 je kan ook eens kijken bij windows taakbeheer (Ctrl Alt Del) welke progs er actief zijn op dat moment. Bij mij springt ie wel terug naar het bureaublad als mn virusscanner begint te scannen. Sluit dus zoveel mogelijk programmas af, en dan zou het probleem gedaan moeten zijn greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.