Proximitus Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 Met google: well stacked pizza vice city en well stecked pizza heb ik geen afbeeldingen gevonden van vice city waar dat logo op staat? de well stack pizza zit ergens in de buurt van kaufman cabs, bij dat steegje waar je zon drugsfabriek van die haitianen moest laten ontploffen (ik heb vc niet geinstalleerd dus kan ik geen screenshot geven) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 Oja nu weet ik het weer, ik verwijder hem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
McShaker Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 Ik heb het over gta sa mag dat ook hier? Maar iig, dingen die niet in het spel worden gebruikt... Als je naar de txd map gaat, vind je daar de SPLASH dingen, die je bij VC zag als je naar hetandere eiland ging! :S En nog iets anders... er is een auto in SA, die nergens word gebruikt... Hij word nergens gespawnt deze auto... maar de auto zit wel in het spel...! Screenshot, http://www.tweakzone.nl/f/g/19818iWN6j3D5.JPG Door dat ik het ge-mod heb word die nu wel gespawnt in het spel! Mail me maar als je de mod wilt hebben! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 Zoals je mischien gelezen hebt wilt ICE COLD KILLA ook zoon lijst maken voor gta sa, post het daar maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
McShaker Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 Zoals je mischien gelezen hebt wilt ICE COLD KILLA ook zoon lijst maken voor gta sa, post het daar maar tja, maar die is er nóg niet Btw, ik heb ook een andere verstopte auto er in gekregen nu de SWATTANK... Ik noem deze mod v2 Hiddencars... en dan is die met alleen die FBITRUCK v1 Hiddencars Mail maar als je wilt, ze staan (nog) niet in de download database! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2005 Wil je dit aub in het modding showroom forum posten en niet hier? Dit is om ingame screens te laten zien van de textures of er zelf eentje te posten die je niet weet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 25 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2005 ketting ofzo??? Volgens mij is het een envelope met zo'n sticker waaraan je kunt zien of hij gesloten is of al is geopend, als je een Harry Potter film hebt gezien zie je ook dat er zo'n soort sticker op elke envelope zit met het logo van de toverschool. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 1 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 Je bedoelt een zegel? Ik heb het inderdaad gezien maar nog niet in het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 euhm is het niet zo'n haakje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2005 Je bedoelt een zegel?Ik heb het inderdaad gezien maar nog niet in het spel Ja! eerst kon ik niet op het woord komen.. Ligt hij niet een keer op een bureau tijdens een cutscene?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 2 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 september 2005 (bewerkt) Ligt hij niet een keer op een bureau tijdens een cutscene?? Daar heb ik ook aan gedacht, ik kan alleen niet kijken op het moment, zou iemand een screen kunnen geven? Volgens mij ligt hij op het bureau van Rosenberg nadat je dat telefoontje hebt gehad met sony. Edit: ik was dit topic alweer allang vergeten en ik dacht er opeens weer aan en ben vc gaan spelen, het is de zegel die op de uitnodiging van het feestje van cortez in de missie de party, die rosenberg aan tommy meegeeft, kan iemand een screen maken? edit2: dit is hem: Bewerkt: 6 oktober 2005 door marty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2005 *bump en dubbelpost vanwege bump* Ik heb zowel heli rides als petstuffers gevonden: (BTW precies 2 maanden na opening van dit topic) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2005 Die reclame van BJ Smith heb ik ook nog nooit gezien. Je zou verwachten dat je hem ergens bij de Sunshine Garage zou moeten zien, als de image in het spel zou zitten. baterij Die komt uit de cutscene waarin Phil zijn arm eraf blaast: Dan werkt de afstandsbediening eerst niet, omdat de batterijen nog op de tafel liggen. ??? Een 'cane' is inderdaad een wandelstok. Waarschijnlijk komt deze ook ergens in een cutscene voor. Het lijkt op een rechte wandelstok, met een knop. golfpass Krijg je in de cutscene van de missie Four Iron niet zo'n pasje? deur Die komt uit het kantoor van Ken Rosenberg. schildpad schild, er was ook nog een hoofd en een staart In het water zie je af en toe een schildpad voorbij komen. Screens van cutscenes zijn lastig, aangezien je dan helemaal naar die missie moet werken. Maar mocht ik er een tegenkomen, dan post ik 'm. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2005 golfpass Krijg je in de cutscene van de missie Four Iron niet zo'n pasje? Dat is een EE uit VC, want Tony Montana staat er op want VC is gebaseerd op Scarface. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2005 Ik heb eens de .txd bestanden door zitten spitten en ik heb 21 textuures gevonden die voor mij onbekend zijn, weten jullie waar ze in het spel zitten?Kunnen jullie dan ook ingame screens geven? Als je goed kijkt zie je de fotograaf Dit ben ik al zovaak tegen gekomen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.