Jump to content

textuures die niet in het spel voorkomen.

bigG

Recommended Posts

Is die "onbekende" niet Harry of Lee (de twee gangsters die meekomen uit Liberty City maar bij de overval al neergeknald worden) of de bediende die je in het begin zie in de Sint Mark's Bistro's, of één van die andere gasten waar Sonny mee zit te praten?

Delen op andere websites

• Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• bigG

16

• gangster28

2

• Gino

2

• Ice Cold Killa

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is die "onbekende" niet Harry of Lee (de twee gangsters die meekomen uit Liberty City maar bij de overval al neergeknald worden) of de bediende die je in het begin zie in de Sint Mark's Bistro's, of één van die andere gasten waar Sonny mee zit te praten?

Volgens mij wel ja....

En BTW: Knife Atfer Dark, die heb ik vaak genoeg gezien, weet alleen niet meer waar....En die schildpad: die zwent gewoon in zee....

De Hidden Packages: Die liggen op een gegeven moment in je Kamer op Ocean Beach..... Op dat tafeltje waar de Bar is....

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Dat zijn drugspakketjes, die lijken idd veel op de hidden packages uit III, alleen ze zijn het niet... Maar wel goed gevonden! Al die dingen...

de hidden packages uit gta III waren ook drugspakketje, dis een verwijzing ernaar.. de hidden packages uit VC is trouwes ook drugs, als je m hebt uitgespeeld zie je in je hotelkamer op de tafel zon ding opengesneden best wel geing :puh:

Delen op andere websites

De VC-pakketjes zijn toch geen drugs maar beeldjes :? Of bedoel je dat het er op neerkomt omdat er als je ze allemaal hebt drugs op tafel liggen :?

:dans: :dans: 500ste Post ! :dans: :dans:

Bewerkt: door gtafan1221
Delen op andere websites

In die beeldjes blijkt cocaine te zitten, dit zie je in de aftiteling.

Het zijn inderdaad beeldjes maar op het eind zie je er eentje op tafel liggen opengesneden met een mes ernaast geloof ik en er ligt cocaine naast/in.

Delen op andere websites

Ikzelf niet, ik heb het spel nog nooit uitgespeeld.

Maar ergens op het forum zijn er zeker screens van te vinden, en vraag het anders aan baffie, hij is ''the gta vice city master'' :puh: , die heeft er vast wel een screen van.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...