jvloon Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Alles lukt oook de achtervolging behalve as hij gaat valle rijd ik er bijna tege aan of helemaal valt ie dr steeds over heen moek dan beetje d af fwat? rijde Reageren
Caltson Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 je moet niet tegen tenpenny's brandweerwagen rijden gewoon goed zien dat sweet in de zetel naast jou terechtkomt good luck!! Reageren
benky Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 gebruik de volgende keer de zoekfunctie, hier zijn al genoeg topics over Reageren
.Maze. Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Zet er dan gelijk wat links bij naar andere topics, ofterwijl gebruik zelf de zoekfunctie dan ook even Klik Klik Klik En zo zijn er nog meer topics... Reageren
Achille Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Alles lukt oook de achtervolging behalve as hij gaat valle rijd ik er bijna tege aan of helemaal valt ie dr steeds over heen moek dan beetje d af fwat? rijde heej ik heb die missie gisteren gedaan gwn achtervolgen en als er een balkje komt met grip gwn onder rijden dan valt ie op je en stapt ie in dan moet jij iedereen doodschieten vanuit de auto tenpenny gaat vanzelf wel eraan Reageren
Caltson Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 ik heb mischien een Zééééééér nuttige tip voor je als je op de autosnelweg zit draait tenpenny naar links en gaat hij spookrijden blijf gewoon rechts rijden want hij rijdt terug naar rechts het is daarbij waar ik altijd botste en sweet altijd van de firetruck viel good luck Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.