gangster28 Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 hoe kan ik een doos maken dan bedoel ik een rechthoek met een gat er in. een doos met diepte. Reageren
peter99 Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 ik heb een vraag : er is toch ook een auto model ,voor 3ds max 7 , nu heb ik player.3DS ,en ik zoek nu die andere, die ene auto voor garages ,waar kan je hem downloaden??? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 Ja burpicane zegt wel leuk van damn doe moeilijk open een ipl van sa gewoon :S dan zie je dat het . zijn maar dan weet ik toch niet waar ik het in moet zetten ... In je tut zeg je wel van die dingen maar dat begreep ik niet ... ik kopieer het wel ff... Dit begreep ik niet dat nieuw bestand en hoe het eruit komt te zein -Ga naar je SA data map en open het bestand GTA.dat met kladblok -Je ziet een lijst met namen van IDE's en IPL's -Kopieer van elk soort een regel en plak die aan het einde van een reeks van IDE's/ IPL's Tip: Zet je IDE regel + IPL regel in de eerste reeks IDE's/IPL's die je tegen komt en dit ... waar ik dat moest typen -In zo'n gekopieerde regel moet je het pad aangeven van het bestand, dus aangeven waar je bestand staat. -Ik neem bijvoorbeeld als naam Test -Ik ga mijn IDE in de map Maps opslaan, dus mijn regel is: QUOTE IDE DATA\MAPS\Test.IDE -Hetzelfde doe je met de IPL, maar dan wel met de regel die bij de IPL gebruikt wordt: QUOTE IPL DATA\MAPS\Test.IPL -Sla nu op -Nu ga je naar de map waarnaar je de IDE + IPL hebt verwezen in GTA.dat -Kopieer een IDE + IPL uit een van de mappen die al in de folder Maps staat -Na dit gedaan te hebben hernoem je de IDE + IPL, in mijn geval TEST. -Open nu je IDE met kladblok en verwijder alle lange zinnen (laat er 1 staan), maar laat korte staan. -Diegene die je hebt laten staan ga je aanpassen; Het eerste nummer is de ID. Die mag groter zijn dan 18000, maar niet te groot, want dat loopt het spel vast. Greetz GizmO Iemand die me goede duidelijke uitleg kan geven ? Greetz GizmO Reageren
Bradley H. Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Kopieer een IPL en IDE uit SA en zet hem in de MAPS folder, nu open je de IDE, Daar verwijder je op 1 na alle regels, (obj en end gewoon laten staan). Nu edit je de naam en ID nummer. Save... Open je IPL en edit daar je ID nummer naar het ID nummer uit je IDE vervolgens pas je de coordinaten en de naam aan. De tut is vrij duidenlijk en de uitleg die wauzie heft gegeven daarnet nogmeer, wat snap je nou precies niet?, we hebben er niks aan als je d helft van de tutorial quote en daaronder een vraagteken zet. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) oke ik heb het denk ik redelijk gedaan dit is het IPL bestand zoals het er nu uit ziet inst # 19009, ocr_lg, 0, 621.976, -2314.05, 24.1305, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 19007, ocr_lr, 0, 621.976, -2298.55, 24.1305, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 19008, ocr_lg, 0, 621.976, -2306.65, 24.1305, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 19009, ocr_lb, 0, 621.976, -2298.55, 17.2305, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 19007, ocr_lr, 0, 621.976, -2314.05, 17.2305, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 19008, ocr_lg, 0, 621.976, -2306.65, 17.2305, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 ##ori #19006, ocr_lw, 0, 621.976, -2314.05, 24.1305, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 #19006, ocr_lw, 0, 621.976, -2298.55, 24.1305, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 #19006, ocr_lw, 0, 621.976, -2306.65, 24.1305, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 #19006, ocr_lw, 0, 621.976, -2298.55, 17.2305, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 #19006, ocr_lw, 0, 621.976, -2314.05, 17.2305, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 #19006, ocr_lw, 0, 621.976, -2306.65, 17.2305, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 ##ori end # 19006, ocr_lw, 0, 570.934, -2486.94, 14.3, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 19006, ocr_lw, 0, 569.214, -2489.99, 14.3, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 19006, ocr_lw, 0, 567.107, -2493.37, 14.3, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 19006, ocr_lw, 0, 567.277, -2482.57, 17.7332, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 19006, ocr_lw, 0, 570.927, -2482.57, 17.7332, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 # 19008, ocr_lw, 0, 559.176, -2444.4, 26.6, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 19006, ocr_lw, 0, 516.626, -2444.4, 26.6, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 19009, ocr_lw, 0, 549.226, -2444.4, 26.6, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 19010, ocr_lw, 0, 538.826, -2444.4, 26.6, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 19007, ocr_lw, 0, 527.426, -2444.4, 26.6, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 19010, ocr_lw, 0, 559.176, -2471.6, 26.6, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 19008, ocr_lw, 0, 549.226, -2471.6, 26.6, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 19009, ocr_lw, 0, 538.826, -2471.6, 26.6, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 19006, ocr_lw, 0, 527.426, -2471.6, 26.6, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 19007, ocr_lw, 0, 516.626, -2471.6, 26.6, 0.0, 0.0, 0.0, 1.0, -1 8001, stunt2, 0, -1315.335, -104.7806, 14.20087, 0, 0, 0, 1, -1 end cull end zone end path end grge end enex end pick end cars end jump end tcyc end auzo end mult end occl end En dit me IDE objs 8001, stunt2, stunt2, 300, 128 end Is dat goed of niet ? Ze staan in de Map folder van SA "C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\maps" daar in ... Sorry voortaan zou ik duidelijker uitleggen wat ik niet begreep ... Maar precies wat jij uitlegde begreep ik niet ... Nu iets meer Ty [EDIT] ik heb alles zoals in de tut gedaan maar als ik dan me game opstart en ik ga naar de plek waar hij zou moeten staan ... dan is het gewoon de zelfde lege oude plek .. :S Wat kan ik hier aan doen ... Greetz GizmO Bewerkt: 18 oktober 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
Big-Bear Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 dit had ik ook, dat licht aan je IPL of IDE, heb je ook je gegevens aan GTA3.IMG toegevoegd En volgens mij moet er 1 regel in je IPL staan Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) oke ik ga het proberen ik heb nu dit al IPL bestand inst # 8001, stunt2, 0, -1315.335, -104.7806, 14.20087, 0, 0, 0, 1, -1 end Maar hij doet het nog steeds niet Help me ! Greetz GizmO Bewerkt: 18 oktober 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
gangster28 Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) hoe kan ik een doos maken dan bedoel ik een rechthoek met een gat er in.een doos met diepte. weet iemand hoe ik dit moet doen? @~> GizmO <~ bedankt. Bewerkt: 18 oktober 2005 door gangster28 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) De tut voor een doos op de gizmo manier :] Maak een box ong zoals deze Dan klik je met je rechtermuisk knop op het object en dan klik je op "Clone" dan pak je de move tool en dan verplaats je hem naar de overkant zodat je 2 boxen tegenover elkaar heb Dan clone je hem nog een keer en dan druk je op je rechtermuis knop op het object en dan klik je op het blokje achter "Rotate" Dan komt er een nieuw vakje en dan typ je bij Z: 90,0 in zoals op de screen hier onder.en dan zet je hem op de goede plek Dan zou je iets moeten hebben dat hier op lijkt Dan clone je hem weer en verplaats je hem door de move tool te pakken en naar de achter kant te zetten ..Nu heb je een doos zonder bodem Zoals hier onder Dan gaan we de bodem maken Je cloned hem weer en dan ga je weer met rechtermuis knop naar de blokje achter rotate en typ je in bij X: 90 dan leg je hem precies goed neer (bij mij paste hij niet dus had ik hem nog een keer gecloned totdat hij vol was) Dan moet je iets hebben zoals dit Dan kan je hem texturen en Voilà je heb een doos Succes als je vragen heb vraag maar Greetz GizmO ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ ____________________________________________________________________ oke ik ga het proberen ik heb nu dit al IPL bestand inst # 8001, stunt2, 0, -1315.335, -104.7806, 14.20087, 0, 0, 0, 1, -1 end Maar hij doet het nog steeds niet Help me ! Greetz GizmO Kan iemand mij hier mee helpen BVD Bewerkt: 18 oktober 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
Big-Bear Geplaatst: 18 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 Volgens mj moet je dat hekje weghalen, bij scripting, is dat een code die er zorgt voor dat het niet wordt gebruikt ingame, Maar ik weet niet of dit zo is met IPL's, probeer t eens Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 :'( Het werkt nog niet :'( Is er iemand die het probleem weet ? Waarom is dit zo ingewikkeld :/ Greetz GizmO Reageren
burpicane Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 ik denk eerder dat het probleem in je dff zit aangezien ik hier geen fout in zie Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Wat zou ik dan fout kunne hebben gedaan bij me DFF ? Ik heb alles gedaan volgens een tut van wiepie @ gta B fora ... GReetz GizmO Reageren
Bradley H. Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 inst 20000, stunt2, 0, -1315.335, -104.7806, 14.20087, 0, 0, 0, 1, -1 end Gebruik dit eens als IPL objs 20000, stunt2, stunt2, 300, 128 end En dit als IDE... Ik denk dat het aan het lage ID nummer ligt. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 (bewerkt) Ook niet (miss was dat ook een fout, maar hij doet het nog steeds niet) Nu zou ik het echt niet meer weten ... :S Greetz GizmO Bewerkt: 19 oktober 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.