Bradley H. Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Ook niet (miss was dat ook een fout, maar hij doet het nog steeds niet) Nu zou ik het echt niet meer weten ... :S Greetz GizmO Nu ?, je wist het net ook al niet . Wat gaat er precies fout ?, bij het loaden of zie je gewoon niks ? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Als ik op de plek aankom dan is het gewoon het zelfde als altijd Er staat niks nieuws ofzo Het laden van alles gaat wel goed Nergens loopt hij vast of iets dergelijks Greetz GizmO Reageren
Wauzie Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 De tut voor een doos op de gizmo manier :] Ik heb nog een hele goede manier die veel gemakkelijker is en vertexes bespaart. 1): Maak een Box 2): Ga naar Editable Polygon, selecteer per lijn en kies het effect CUT. 3): Druk op T voor de topview en druk met CUT linkboven in de doos. Er onstaat een lijn, druk nu linksonder, dan rechtsonder, dan rechtsboven en vervolgens om het af te maken weer linksboven. Als je de 4 lijnen verbonden hebt klik je op de rechtermuisknop om CUT uit te zetten. 4): Selecteer het vlak dat is ontstaan en ga weer naar editable polygon. Kies Extrude. 5): Klik (en houd vast) in de perspective view met Extrude aan op het vlak en sleep hem naar onderen. Je doos is klaar. == Zo moeilijk is dat toch niet ^^. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Kijk die manier zocht ik nou Thanks wauzie ik zag het wel bij allemaal andere mensen maar wist zelf niet hoe het moest Greetz GizmO Reageren
Big-Bear Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Je kan ook nog eens Boleaan gebruiken, wat zlefs nog makkelijker is als dat van Wauzie Je creert een Box, je Cloned de zelfde box alleen scalet hem, nu ga je naar Balletje>Compound objects> Boolean Vordat je Boolean aanklikt klikt je de grote box aan, dan ga je naar "Pick Operand B" en selecteer je de kleine box, en nu zit er een gat in Met balletje bedoel ik het Balletje waar je op klikt om een Box enz te creeren Hier is tevens de gehele Tut: Using Boolean features Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 nah bij de eerste lukt dat rode vlakje krijgen niet en bij de tweede (die van big bear) snap ik dat laatste niet ... maar dat heb ik niet nodig ik heb hulp nodig met me model in SA krijgen Greetz GizmO Reageren
Big-Bear Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Gizmo, je moet gewoon je IPL en IDE enzo al die files waar je iets moet invullen, hier posten, en door mensen die kunnen SA mappen, controleren Zelf moet je ook gaan vergelijken Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 had ik al gedaan ... ze zien er nu zo uit IDE line 20000, stunt2, stunt2, 300, 128 IPL line 20000, stunt2, 0, -1315.335, -104.7806, 14.20087, 0, 0, 0, 1, -1 Maar volgens een paar mensen waren die al goed :S Dus ... Greetz GizmO Reageren
Bradley H. Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Waar heb jij de IPL en deIDE staan ?, en laat eens de regels die jij in de GTA.dat heb staan eens zien..., EDIT: wauzie toch , er is een nog makkenlijkkere manier om een box te maken :'D ik post hem vanmiddag. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Me IPL en IDE Staan in ...\data\maps Daar moest het volgens wauzie zn tut Greetz GizmO Reageren
Wauzie Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Je kan ook nog eens Boleaan gebruiken, wat zlefs nog makkelijker is als dat van Wauzie Boolean is makkelijk, maar: *Het is vaak onprecies *Je hebt veel meer kans op onzichtbare muren dan CUT Reageren
Bradley H. Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 De simpelste weg is gewoon, inset-extrude, Ga naar de editable poly ----> klik op het vierkantje naast inset Druk op oke, of course. Nu doe je hetzelfde bij he vierkantje naast extrude, en weer oke ! Nu hoef je hem aleen naar beneden de halen met de pijltjes , simpeler kan niet ! Reageren
Wauzie Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Mooi Bradley, die is zelfs nòg makkelijker ^^. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Kijk dat is de enige die ik begrijp idd handig, simpel en snel Peace ouT Reageren
Wiepie Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 (bewerkt) Een paar posts terug poste je iets over mijn tut die je had gebruikt, maar de enige map tut die ik heb gemaakt is voor VC. En heeft iemand ook een makkelijke manier voor ruiten en deuren? Ik gebruik nu boolean, maar die vind ik niet echt gemakkelijk. Bewerkt: 20 oktober 2005 door Wiepie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.