Big-Bear Geplaatst: 20 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Wat voor ramen en deuren heb je hetover, ik snap je niet helemaal, meer detail en uitleg A.U.B! Reageren
gangster28 Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 hey ik wil me model expoteren in een dff maar dan krijg ik dit. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 20 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2005 Als ik een blik op je error werp gaat het denk ik om het feit dat je meerdere objecten geselcteerdt hebt. Je kan er maar 1 tegelijk exporteren. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Die kreeg ik ook altijd toen ik me model niet had ge attached Attach eerst je model dan moet het lukken Open je model waarvan je een geheel wilt maken. Selcteer nu 1 object, klik dan met rechtermuisknop erop, en kies convert to > edit able poly. Klik nu weer met rechtermuisknop op hetzelfde object, en kies dan attach. Druk dan op All en klik op attach. Da krijg je een screen en klik je op OK. Succes Weet niemand wat mijn probleem is ? Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Die kreeg ik ook altijd toen ik me model niet had ge attachedAttach eerst je model dan moet het lukken Open je model waarvan je een geheel wilt maken. Selcteer nu 1 object, klik dan met rechtermuisknop erop, en kies convert to > edit able poly. Klik nu weer met rechtermuisknop op hetzelfde object, en kies dan attach. Druk dan op All en klik op attach. Da krijg je een screen en klik je op OK. Succes Weet niemand wat mijn probleem is ? Wat voor probleem heb je dan? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Lol ik heb geen probleem maar gangster28 Greetz GizmO Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) Lol ik heb geen probleem maar gangster28 Greetz GizmO Maar onderaan stond toch Weet iemand wat mijn probleem is? Bewerkt: 28 januari 2006 door Twenty Eyes Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Oooh dat ... Mijn probleem is nog steeds het ingame krijgen Ik heb het nu al met meerdere objecten geprobeerd ... De IPL en IDE waren goed volgens de mensen hier ... en ik heb de DFF/COL/TXD precies zo gemaakt als in de tut van wauzie ... dus ik weet niet wat er fout is ... Dat is mij probleem Greetz GizmO Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) zijn al je namen wel correct, heb je alles wel toegevoegd met de IMG tool Heb je wel new game gedaan Nou heb ik het volgende probleem met SA mappen, ik zie men object ook niet, maar ditkomt er voor in de plaats: Bewerkt: 21 oktober 2005 door Big Bear Reageren
Aad Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Dit komt doordat je waarschijnlijk een IDE nummer hebt gebruikt van een ander object dus als je je ide nummer wijzig tot een object dat niet is gebruikt zou het welliswaar wel kunnen werken dus als je probeer 18000 ofzo als IDe nummer te gebruiken zou het misschien wel kunnen werken. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Raar, want ik heb 18000 gebruikt Reageren
burpicane Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 is het mischien een dff die er al was Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 (bewerkt) zijn al je namen wel correct, heb je alles wel toegevoegd met de IMG toolHeb je wel new game gedaan jep allemaal gedaan ... paar keer overnieuw zelfs :S En ik heb nog een vraag Hoe maar je mooie rond dingen zoals deze (met bend dat weet ik) maar welke instellingen zijn goed etc. :: screen :: (stunt van Wauzie voor GTI) Greetz GizmO Bewerkt: 21 oktober 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
Big-Bear Geplaatst: 22 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 is het mischien een dff die er al was Hoe bedoel je? Het enigste wat het zou kunnen zijn de .DFF, en de coll, ik heb hem vernoemd naar mancol, dus de hoofdcoll, en daar zit mijn coll in ervoor Reageren
burpicane Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 ik bedoel de dff die jij toegevoegd bestaat die al in de img van sa zelf daardoor zou het kunnen dat je die hollywood letters kreeg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.