~> GizmO <~ Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Maar mensen .... volgens jullie hebben ik de verkeerde DFF Exporter ... maar hoe kan het dan dat ik me model wel al ingame had gekregen ?Greetz GizmO Iemand ?? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 ik denk niet dat je een verkeerde exportere hebt maar gewoon iets vergeet. Maarjah het lukt je nu ook niet een boom te mappen en dat heeft niks met 3ds max te maken Reageren
peter99 Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 weet iemand de juiste dingen om een mooie weg te maken ,zoals ,hoe hoog,hoe laag,hoe dik ,hoe dun ? voor een weg als in gta sa Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 0,1 hoog is mooi voor kleine wegen 6 breed en voor grote wegen 8 breed. Lengte moet je zelf bepalen. Tip: Werk eerst je eiland of weg uit op papier en dan in 3dsmax. En maak niet te veel bochten. (Dat kost tijd) Reageren
peter99 Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 thnx en BTW oprit probleem is opgelost 1. 2. 3. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 ik denk niet dat je een verkeerde exportere hebt maar gewoon iets vergeet. Maarjah het lukt je nu ook niet een boom te mappen en dat heeft niks met 3ds max te maken Een boom mappen ? dat was gelukt ... had hier nog een screen geplaatst .... Hier En me model was ook al in game aleen die textures deden het niet Dus ik weet niet waar je het over heb Greetz GizmO Reageren
Wauzie Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Dit heeft niets met je IPL/IDE te maken. Het is je DFF of je TXD. TXD -> Namen van de texturen komen niet overeen met de namen van de texturen die je gebruikte in 3ds max DFF -> Namen van de texturen komen niet overeen met de namen van de texturen die je gebruikte in 3ds max Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Jij (volgens mij) had me uitgelegd wat ik fout had gedaan ... ik moest iets van Edit> Compire Textures ofzo ... (weet niet precies de naam) maar daarna deed me model het steeds niet dus heb nog niet kunne testen of het daar aan lag maar ik denk het wel ... Maar ben nu helemaal clean overnieuwe begonnen met alles ... heb nu eindelijk de goeden 3DS Max 7.0 En ben overnieuw begonnen met al me models ... Dus kijken of ze het daarna doen ... Greetz GizmO Reageren
Bradley H. Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Je hebt de namen niet in de TXd gezet, je had hiervoor ook in het bugs & help topic kunnen kijken van Wauzie,,, Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 heb ik wel gedaan ... (als je bedoelt dat de namen in de TXD niet goed gemaakt zijn door dubbelklik erop en dan BMP.namen van de textures uit 3DS MAX) <~beetje ingewikkeld :] Ik had echt alles goed gedaan (geloof ik) Greetz GizmO Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Heb je je objecten wel goed toegevoegd met imgtool2.0? Of heb je wel op Rebuild archive geklikt? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Heb nog nooit op rebuild Archive gedrukt ... maar het is altijd goed gegaan zonder dus ... Wat doet dat dan eigelijk ? Greetz GizmO Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 (bewerkt) ik denk dat het ervoor zorgt dat alles 100% in het bestand word verwerkt (gta3.img in dit geval) Of het verbind de txd's met de dff's ofzo. Ik had het een keer in een tutorial gelezen. Dat je op rebuild archive moest klikken. Waarom niet proberen? Bewerkt: 27 oktober 2005 door Twenty Eyes Reageren
Big-Bear Geplaatst: 27 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Gizmo! Hoezo gebruik jij mijn screen! Dat is dus echt wel mijn model! Voortaan ff eerlijk doen! @Gizmo, je moet gewoon alles zorgvuldig doen, en heel goed kijken naar je files Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 27 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2005 Mischien is dat niet jou screen maar hebben jullie precies dezelfde textures. Maar wel een ander model.(het is tog niet zo duidelijk te zien op de GTA SA Screens) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.