Jump to content

[OVR] Stel hier je 3ds/Gmax vragen


Recommended Posts

Geplaatst:
Maar mensen .... volgens jullie hebben ik de verkeerde DFF Exporter ... maar hoe kan het dan dat ik me model wel al ingame had gekregen ?

Greetz GizmO

Iemand ??

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wazuup

    97

  • DaBeast

    79

  • ~> GizmO <~

    78

  • kees1991

    73

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ik denk niet dat je een verkeerde exportere hebt maar gewoon iets vergeet. Maarjah het lukt je nu ook niet een boom te mappen en dat heeft niks met 3ds max te maken :ch:

Geplaatst:

weet iemand de juiste dingen om een mooie weg te maken ,zoals ,hoe hoog,hoe laag,hoe dik ,hoe dun ?

voor een weg als in gta sa

Geplaatst:

0,1 hoog is mooi

voor kleine wegen 6 breed en voor grote wegen 8 breed.

Lengte moet je zelf bepalen.

Tip:

Werk eerst je eiland of weg uit op papier en dan in 3dsmax.

En maak niet te veel bochten. (Dat kost tijd)

Geplaatst:
ik denk niet dat je een verkeerde exportere hebt maar gewoon iets vergeet. Maarjah het lukt je nu ook niet een boom te mappen en dat heeft niks met 3ds max te maken :ch:

Een boom mappen ? dat was gelukt ... had hier nog een screen geplaatst ....

Hier

wooo7ti.th.jpg

En me model was ook al in game

aleen die textures deden het niet

stunttje6kz.th.jpg

Dus ik weet niet waar je het over heb :sigaar:

Greetz GizmO

Geplaatst:

Dit heeft niets met je IPL/IDE te maken. Het is je DFF of je TXD.

TXD -> Namen van de texturen komen niet overeen met de namen van de texturen die je gebruikte in 3ds max

DFF -> Namen van de texturen komen niet overeen met de namen van de texturen die je gebruikte in 3ds max

Geplaatst:

Jij (volgens mij) had me uitgelegd wat ik fout had gedaan ... ik moest iets van Edit> Compire Textures ofzo ... (weet niet precies de naam) maar daarna deed me model het steeds niet dus heb nog niet kunne testen of het daar aan lag maar ik denk het wel ...

Maar ben nu helemaal clean overnieuwe begonnen met alles ... heb nu eindelijk de goeden 3DS Max 7.0

En ben overnieuw begonnen met al me models ...

Dus kijken of ze het daarna doen ...

Greetz GizmO

Geplaatst:

heb ik wel gedaan ...

txd8rl.th.jpg

(als je bedoelt dat de namen in de TXD niet goed gemaakt zijn door dubbelklik erop en dan BMP.namen van de textures uit 3DS MAX) <~beetje ingewikkeld :]

Ik had echt alles goed gedaan (geloof ik)

Greetz GizmO

Geplaatst:

Heb nog nooit op rebuild Archive gedrukt ... maar het is altijd goed gegaan zonder dus ...

Wat doet dat dan eigelijk ?

Greetz GizmO

Geplaatst: (bewerkt)

ik denk dat het ervoor zorgt dat alles 100% in het bestand word verwerkt (gta3.img in dit geval)

Of het verbind de txd's met de dff's ofzo.

Ik had het een keer in een tutorial gelezen.

Dat je op rebuild archive moest klikken.

Waarom niet proberen?

Bewerkt: door Twenty Eyes
Geplaatst:

Gizmo!

Hoezo gebruik jij mijn screen!

Dat is dus echt wel mijn model! Voortaan ff eerlijk doen!

@Gizmo, je moet gewoon alles zorgvuldig doen, en heel goed kijken naar je files

Geplaatst:

Mischien is dat niet jou screen maar hebben jullie precies dezelfde textures.

Maar wel een ander model.(het is tog niet zo duidelijk te zien op de GTA SA Screens)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...