Wazuup Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Misschien bedoel je dit: - Ga bovenin (waar ook file, edit en tools staat) naar ''rendering'' - Kies ''environment'' - Kies ''use map'' en dan ''none'' - Kies ''bitmap'' - Kies je bitmap - Klik het scherm weg - Klik op het theepotje om te kijken of het is gelukt Je kan ook op 8 drukken (teminste, in 3dsmax 8.) om ''environment'' te krijgen, en je hoeft natuurlijk niet voor bitmap te kiezen, je kan ook voor een van die andere kiezen. Greetz Wazuup EDIT: Wat is het verschil tussen onze manieren Jorge_F? Bewerkt: 6 november 2005 door Wazuup Reageren
Jorge_F Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Misschien bedoel je dit:- Ga bovenin (waar ook file, edit en tools staat) naar ''rendering'' - Kies ''environment'' - Kies ''use map'' en dan ''none'' - Kies ''bitmap'' - Kies je bitmap - Klik het scherm weg - Klik op het theepotje om te kijken of het is gelukt Je kan ook op 8 drukken (teminste, in 3dsmax 8.) om ''environment'' te krijgen, en je hoeft natuurlijk niet voor bitmap te kiezen, je kan ook voor een van die andere kiezen. Greetz Wazuup EDIT: Wat is het verschil tussen onze manieren Jorge_F? Bedankt Waazup, ik was ook al naar zoiets op zoek . Het verschil tussen onze manier is dat je bij mijn manier de bitmap in de views ziet maar niet in de render. Kijk hier maar eens naar: Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 (bewerkt) Aha oke nou succes dr mee en jij ook bedankt Bewerkt: 6 november 2005 door Wazuup Reageren
Bradley H. Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 Dat maakt het werken meteen veel leuker, ik wist niet dat dit kon. Reageren
evildirk Geplaatst: 7 november 2005 Rapport Geplaatst: 7 november 2005 Ik zag ergens iets staan over dingen plaatsen met coordinaten in 3dsmax. met die coordinaten onder in het scherm. Ik zou graag willen weten hoe dat precies werkt. Een tutorial ofzo... Alvast bedankt , Evil Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 Ik denk dat je de scripts van KAM bedoelt. Google zou ik zeggen. Je moet de scripts eerst hebben voor je coords kan halen uit 3DS Max. (Onlogisch ) GizmO Reageren
Achille Geplaatst: 8 november 2005 Rapport Geplaatst: 8 november 2005 Waar is het thee potje? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Iets duidelijker graag. Als je die grote theepot bedoelt die je kan maken net zoals een box of cylinder etc. Dan moet je ff in het zelfde rijtje zoeken met box/tube/cylinder enzo. Daar moet hij tussen staan. Als je iets anders bedoelt graag even iets duidelijker uitleggen GizmO Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Met het theepotje bedoelt hij de knop waarmee je een render maakt. Je kan net zo goed de sneltoets F9 gebruiken . Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Ik denk dat hij wat anders bedoelt want dat kan hij al Naja ik wacht wel tot hij het post. GizmO Reageren
Wazuup Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) Hey mensen ik heb een aantal vragen (ik heb de zoekfunctie gebruikt en kon niks vinden dus...) - Hoe maak je een .dff - Hoe maak je een .txd - Wat is en hoe maak je een .col - Hoe weet je hoe groot je iets moet modelen zodat het groot genoeg is in het spel Ik gebruik 3ds max 8.0 Ik hoop dat jullie de antwoorden hebben want zonder dit kom ik niet echt ver als modder Bewerkt: 9 november 2005 door Wazuup Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 (bewerkt) 1. een .DFF maak je met http://rapidshare.de/files/6876461/scripts.rar.html ]deze[/url] scripts Voor een DFF heb je GTA_DFF_IO_25Aug05.ms nodig (staat in de GTA Tools map) 2. een TXD maak je met TXD Workshop 3.7 ... Hier te downloaden. 3. een col is een bestand die je maakt om je model goed ingame te kunnen krijgen.Als je hem maakt komt er een bol ofzo omheen.Meer weet ik er niet over.Deze maak je ook met http://rapidshare.de/files/6876461/scripts.rar.html ]deze[/url] scripts ... Voor dit heb je COL_IO_2b.ms nodig (die staat gewoon in de begin map) 4. Je kan zien of een het goed op schaal is door de player.3ds ernaast te zetten En bijv. voor een parkeerplaats een Admiral.3DS ... hier te downloaden De Scripts moet je in je scripts folder zetten van 3DS Max en de Scale Objects moeten in je meshes folder. Succes ermee en je vragen gewoon hier stellen. GizmO Bewerkt: 9 november 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
evildirk Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Gizmo, is die scripts.rar ook voor 3dsmax8. Ik heb die eerst ook gedownload, maar bij mij deed die het niet... Ik heb 3dsmax8. Het kan aan mij liggen. Maar dat denk ik niet Als de scripts voor 3dsmax7 zijn heeft wazuup er ook niks aan Halleee, Evildirk Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 :o ik dacht dat het voor 7 was. Sorry GizmO Reageren
Wiepie Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Nee idd, volgens mij werken die niet met 8 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.