Big-Bear Geplaatst: 10 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Ze moeten werken, ik dacht eerst ook van niet, maar blijkbaar werken ze IK zal het maar gewoon ff proberen, maar wel de Script Map back-uppen Reageren
Wauzie Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 De scripts werken perfect op 8 . Reageren
evildirk Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) Okee thanx, dan zal ik het nog maar eens proberen Ik heb nog maar een paar dagen en dan is m'n trial afgelopen Dus ik moet snel zijn , Evildirk Edit: Ach verrek, hij is vandaag verlopen. Dan maar wachten totdat ik hem van iemand anders krijg Bewerkt: 10 november 2005 door evildirk Reageren
Bradley H. Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 een trapje is niet zo moeilijk, Maak gewoon een plane in. Ik deedt 10 segs in de lengte... selecteer het eerste vlak en druk op het kleine venstertje naast extrude. Speel wat met de ´hoogte-nummers´totdat je een mooie traphoogte krijgt. Zoiets dus: Na een paar treden zag het er zo uit... Uiteindelijk: ***** Bradley H: Reageren
Wazuup Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 (bewerkt) Erg handig en simpel Maar ik heb weer wat vragen: - Moet je eerst een .col maken voordat je .dff kan maken? Want als ik mijn objecten selecteer en ''export dff'' druk zegt ie: you need to supplly a collosion model for SA export. - Als je dat script runt om een .col te maken snap ik niet hoe je dat kan doen. Ik zie nergens ''export col'' ofzo staan. -Als je met txd workshop een txd wilt maken moet je dan gewoon het programma openen en new kiezen, de plaatjes dezelfde naam geven als je hebt gedaan bij het texturen en dan gewoon tussen de speldata zetten? Alvast bedankt Greetz Wazuup Bewerkt: 10 november 2005 door Wazuup Reageren
Wauzie Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Bradley, jouw manier van trapjes zuigt gewoon faces...doe het op mijn manier . Boven Box staat Standard Perf....., klik daar op en kies stairs. Neem nu de eerste en stel in dat het volledig solide is en dat hij geen leuning heeft. Zo heb je een lowpoly trap. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Bradley, jouw manier van trapjes zuigt gewoon faces...doe het op mijn manier .Boven Box staat Standard Perf....., klik daar op en kies stairs. Neem nu de eerste en stel in dat het volledig solide is en dat hij geen leuning heeft. Zo heb je een lowpoly trap. Uhm, ik ben benieuwdt hoe hij lower kan . Waar vindt ik precies die functie, bij mij staat er boven box niks meer, (ik gebruik 7 of course). Reageren
Wiepie Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 (bewerkt) Erg handig en simpel Maar ik heb weer wat vragen: - Moet je eerst een .col maken voordat je .dff kan maken? Want als ik mijn objecten selecteer en ''export dff'' druk zegt ie: you need to supplly a collosion model for SA export. - Als je dat script runt om een .col te maken snap ik niet hoe je dat kan doen. Ik zie nergens ''export col'' ofzo staan. -Als je met txd workshop een txd wilt maken moet je dan gewoon het programma openen en new kiezen, de plaatjes dezelfde naam geven als je hebt gedaan bij het texturen en dan gewoon tussen de speldata zetten? Alvast bedankt Greetz Wazuup - Nee dit hoeft niet. Juist andersom. Dan moet je het vakje voor skip col aanvinken. - Er staat save as... En in dat textvak daaronder moet je je model naam intypen. - In de GTA3.img zetten... @Bradley: hier kun je zien waar je dat vind... Bewerkt: 11 november 2005 door Wiepie Reageren
Wazuup Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Oke bedankt het is gelukt (tot zo ver dan ) Greetz Wazuup Reageren
fernandoalonso Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 hallo waar kan je 3ds max 7 downloaden Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 (bewerkt) 3dsmax is niet legaal te downloaden. Wel een trial versie. 3dsmax8 trial kan je vinden op www.discreet.com 3dsmax7 trial kan je vinden op http://www.softpedia.com/progDownload/D-St...load-15976.html Bewerkt: 12 november 2005 door Twenty Eyes Reageren
Bradley H. Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Hier kun je 8 downloaden (link) En hier kun je 7 downloaden (Link) ----------- Omg, ik had de laatste pagina nog niet gezien Reageren
Wiepie Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 (bewerkt) Ik heb 2 problemen, namelijk: Boven zo heb ik het in 3dsmax, onder zo is het ingame, hoe kan dit?? (Sorry voor de te grote plaatjes) Wiepie. Bewerkt: 12 november 2005 door Wiepie Reageren
Bradley H. Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Druk is op *editable poly* en exporteer je DFF opnieuw..., misschien werkt het. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.