evildirk Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 (bewerkt) Als ik mn objecten exporteer tot DFF vanuit 3dsmax, zegt ie eerst Select the objects you want to export. Dan selecteer ik alles zegt ie: More than 1 hierarchy links were selected, Only 1 is allowed in DFF. Ik heb ergens gelezen, dat iemand zei dat je alles aan elkaar moest maken, zodat niemand gedeeltes van je object kan jatten. Moet ik dat doen? , Evildirk Edit: Lol hoe snel kan je zijn . Thanx, ik heb je tutorial al gedownload. Hij is zeker wel vet Ik had hem niet helemaal afgekeke, ik moest ff wat voor school doen. Bewerkt: 14 november 2005 door evildirk Reageren
Bradley H. Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 De objecten moet je attachen, deze funtie vindt je bij de editable poly, anders kijk je in mijn filmtut, daar staat allles in kleuren en geuren uitegelgt.(link) Reageren
ikt Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 misschien is deze vraag al gesteld maar: hoe stop je dingen in 3ds max 8? Reageren
evildirk Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Lol, leg uit wat voor soort bestanden het zijn. Je kan verschillende bestanden openen, door ze te importeren. Dat staat bij de balk: File/Import. Succes.. , Evildirk Reageren
ikt Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 (bewerkt) ik probeer een auto te veranderen, ik zoek een dff of txd bestand om het erin te zetten. En wat staat er in het lijstje? NIKS. Ik probeer toch om het te openen met ''all files'' en... HET LUKT NIET Bewerkt: 18 november 2005 door ikt Reageren
tha game freak Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 Hiervoor is het progamma ''Z-moddeller'' goed. Klik voor download Log je wel eerst in. Reageren
ikt Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 kan alleen andere bestanden importen Reageren
evildirk Geplaatst: 18 november 2005 Rapport Geplaatst: 18 november 2005 (bewerkt) Als je .dff bestanden wilt importeren heb je deze scripts nodig. Zet ze in je scripts map van je 3dsmax folder. (maak een backup als kan). Hier kan je de scripts downloaden. Dan kijk je in de balk maxscripts/runscript. Je opent GTA_DFF_IO_25Aug05.ms (staat in GTA tools map) en dan kan je een .dff bestand importeren. Succes.. , Evildirk Bewerkt: 18 november 2005 door evildirk Reageren
Matiscus Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Ik hoop dat ik dit hier in het juiste topic post. Ik heb dus iets gemaakt in 3DSMAX. Ik heb het gebouw getextuurt. Maar hij textuurt gans het gebouw. En hoe kan je bepaalde stukken van een gebouw texturen? Even een screen voor de duidelijkheid: Reageren
Wazuup Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Ik heb het volgende probleem: Hoe komt het dat ik in perspective view geen segments zie? Het is nogal irritant bij het moddelen. Alvast bedankt en Greetz Reageren
Bradley H. Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 @wazzuup: je kan 3 dingen doen.. 1.-) 3ds max opnieuw opstarten. 2.-) F2 drukken. 3.-) rechetmuisknop ---> propities ---> en dan links vertex aanlinken. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 @ Matiscus Ziet er erg mooi uit. Je kan dingen een texture geven door ze met dat rode vierkantje (want aangevinkt is op je wscreen) faces selecteren en zo texturen. Maar bij mij werkt dat niet. Anders moet je het detachen maar dat werkt iritant (vind ik) Succes en vragen moet je maar @ msn stellen GizmO Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Hallo, Ik maak gebruik van Gmax(wegens geldgebrek ) Nu heb ik de laatste kam script geinstalled,als ik de script run krijg ik het schermje in beeld van .dff exporten. Al klik ik op export .dff krijg ik deze error: --Runtime error feature not avaible : ''fopen write mode'' echt dit is niet leuk en ik wil graag mijn eigen object in mijn game krijgen! Reageren
bandenplakker Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 hey ff tussendoor (dit is tenslotte HÉT 3dsmax vragen topic ) hoe stel je reflectie in in 3dsmax? Reageren
Wauzie Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Hallo,Ik maak gebruik van Gmax(wegens geldgebrek ) Nu heb ik de laatste kam script geinstalled,als ik de script run krijg ik het schermje in beeld van .dff exporten. Al klik ik op export .dff krijg ik deze error: --Runtime error feature not avaible : ''fopen write mode'' echt dit is niet leuk en ik wil graag mijn eigen object in mijn game krijgen! Er zijn speciale scripts voor Gmax. Click Me Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.