bigG Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 Heeft er iemand Admiral.3DS voor me zodat ik mijn gebouwen kan scalen? Ik gebruik de player al maar ik moet nu een parkeerplaats texturen en dan moet ik het vergelijken. Reageren
bandenplakker Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 jah dat bedoelde ik @ Wazuup thanks Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) Heeft er iemand Admiral.3DS voor me zodat ik mijn gebouwen kan scalen? Ik gebruik de player al maar ik moet nu een parkeerplaats texturen en dan moet ik het vergelijken. Die heb ik wel voor je. Succes ermee. @Bandenplakker. Je signature is te groot (Max 500×150 en 100KB) Scale_Objects.zip Bewerkt: 26 november 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
bigG Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Heb je er mischien ook eentje die niet uit elkaar gevallen is Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 27 november 2005 Rapport Geplaatst: 27 november 2005 Ehh je heb maar 1 ding nodig Als je ales verwijderd wat je niet nodig heb (die bolletjes enzo) dat je aleen nog de body heb dan exporteer je hem als .3DS En volgens mij issie gewoon goed in de zip nouja ... GizmO Reageren
Extr3m3 Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 updeet van mijn kant . Ik ben bezig met een soort van bedrijfsgebouw te maken: er moet nog een garage en ruiten en zoal inkomen enz... Iemand tips? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 28 november 2005 Rapport Geplaatst: 28 november 2005 Ruiten lijkt me logisch. Miss nog een garage of een parkeer plaatsje Reageren
Pr0pst3r Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 Ik zie dat er scripts zijn om je 3DS file te exporteren als een dff file zodat je het makkelijk in SA kan zetten, maar hoe zit dit met VC? Kan je dezelfde scripts gebruiken, of zijn er andere voor, of moet dit op een andere manier? Reageren
Wazuup Geplaatst: 30 november 2005 Rapport Geplaatst: 30 november 2005 (bewerkt) Ik zie dat er scripts zijn om je 3DS file te exporteren als een dff file zodat je het makkelijk in SA kan zetten, maar hoe zit dit met VC? Kan je dezelfde scripts gebruiken, of zijn er andere voor, of moet dit op een andere manier? Volgens mij moet het zo (zie afbeelding) -Afbeelding offline- Greetz Wazuup Bewerkt: 16 februari 2006 door Wazuup Reageren
Pr0pst3r Geplaatst: 1 december 2005 Rapport Geplaatst: 1 december 2005 aah...je kan kiezen voor welke GTA het is dat had ik nog niet gezien...thnx Reageren
bandenplakker Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Hey waar kan je dan dat script downloaden om het als .dff te exporteren? Reageren
Wazuup Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 @bandenplakker Deze moet je hebben: scripts Mijn vraag: Wat zijn en hoe maak je ''splines''? Greetz Wazuup Reageren
Extr3m3 Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Mijn vraag: Wat zijn en hoe maak je ''splines''?Greetz Wazuup Als je kijkt in je create panel dan heb je geometry =om 3d objecten mee te maken shapes = om lijnen te tekenen(splines dus) hopelijk heb ik je geholpen anders vraag maar raak . Reageren
Wazuup Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Aha bedankt Weet je misschien hier ook het antwoord op (ik weet dat ik het al eerder heb gevraagd maar toen kreeg ik niet echt een duidelijk antwoord) - Moet je .col in de gta3.img? - Hoe kan je makkelijk draaien in 3dsmax? ik gebruik nu telkens arc rotation maar dat is best irritant. - Moeten je textures van .bmp formaat zijn? Alvast bedankt en Greetz Wazuup Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 (bewerkt) - Moet je .col in de gta3.img? Ja- Hoe kan je makkelijk draaien in 3dsmax? ik gebruik nu telkens arc rotation maar dat is best irritant. Je kan ook draaien door eerst op je toetsenbord et pijltje naar boven te klikken en dan je rechter muis ingedrukt houden en je muis bewegen maar egt handiger vind ik dat niet. - Moeten je textures van .bmp formaat zijn? ja, en ook een bepaal aantal pixels * als je vc bdoelt dan meot je col in de map data\maps en een verwijzing daarheen via je gta_vc.dat Bewerkt: 2 december 2005 door kaaspizza Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.