Jump to content

[OVR] Stel hier je 3ds/Gmax vragen


Recommended Posts

Geplaatst:

Heeft er iemand Admiral.3DS voor me zodat ik mijn gebouwen kan scalen? Ik gebruik de player al maar ik moet nu een parkeerplaats texturen en dan moet ik het vergelijken.

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wazuup

    97

  • DaBeast

    79

  • ~> GizmO <~

    78

  • kees1991

    73

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)
Heeft er iemand Admiral.3DS voor me zodat ik mijn gebouwen kan scalen? Ik gebruik de player al maar ik moet nu een parkeerplaats texturen en dan moet ik het vergelijken.

Die heb ik wel voor je.;)

Succes ermee.

@Bandenplakker.

Je signature is te groot (Max 500×150 en 100KB)

Scale_Objects.zip

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Geplaatst:

Ehh je heb maar 1 ding nodig

Als je ales verwijderd wat je niet nodig heb (die bolletjes enzo) dat je aleen nog de body heb dan exporteer je hem als .3DS

En volgens mij issie gewoon goed in de zip nouja ...

GizmO

Geplaatst:

updeet van mijn kant ;) .

Ik ben bezig met een soort van bedrijfsgebouw te maken:

huisje6yp.jpg

er moet nog een garage en ruiten en zoal inkomen enz...

Iemand tips?

Geplaatst:

Ik zie dat er scripts zijn om je 3DS file te exporteren als een dff file zodat je het makkelijk in SA kan zetten, maar hoe zit dit met VC? Kan je dezelfde scripts gebruiken, of zijn er andere voor, of moet dit op een andere manier?

Geplaatst: (bewerkt)
Ik zie dat er scripts zijn om je 3DS file te exporteren als een dff file zodat je het makkelijk in SA kan zetten, maar hoe zit dit met VC? Kan je dezelfde scripts gebruiken, of zijn er andere voor, of moet dit op een andere manier?

Volgens mij moet het zo (zie afbeelding)

-Afbeelding offline-

Greetz Wazuup

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:
Mijn vraag: Wat zijn en hoe maak je ''splines''?

Greetz Wazuup :sigaar:

Als je kijkt in je create panel dan heb je

  • geometry =om 3d objecten mee te maken
  • shapes = om lijnen te tekenen(splines dus)

hopelijk heb ik je geholpen anders vraag maar raak :D .

Geplaatst:

Aha bedankt :klap:

Weet je misschien hier ook het antwoord op (ik weet dat ik het al eerder heb gevraagd maar toen kreeg ik niet echt een duidelijk antwoord)

- Moet je .col in de gta3.img?

- Hoe kan je makkelijk draaien in 3dsmax? ik gebruik nu telkens arc rotation maar dat is best irritant.

- Moeten je textures van .bmp formaat zijn?

Alvast bedankt en Greetz Wazuup :tu:

Geplaatst: (bewerkt)
- Moet je .col in de gta3.img? Ja

- Hoe kan je makkelijk draaien in 3dsmax? ik gebruik nu telkens arc rotation maar dat is best irritant.

Je kan ook draaien door eerst op je toetsenbord et pijltje naar boven te klikken en dan je rechter muis ingedrukt houden en je muis bewegen maar egt handiger vind ik dat niet.

- Moeten je textures van .bmp formaat zijn? ja, en ook een bepaal aantal pixels

* als je vc bdoelt dan meot je col in de map data\maps en een verwijzing daarheen via je gta_vc.dat

Bewerkt: door kaaspizza

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...