Wazuup Geplaatst: 2 december 2005 Rapport Geplaatst: 2 december 2005 Oke hartstikke bedankt! Trouwens, kapot mooie signature heb je. Greetz Wazuup Reageren
peter99 Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 ik heb nu een vraagje hoe zet ik een animatie in een render ? Reageren
Blastov Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Ik heb ook een vraag: Al mijn grijze bolletjes zijn bezet in de material editor, is er een mogelijkheid om er meer te activeren ? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 3 december 2005 Rapport Geplaatst: 3 december 2005 Ik heb ook een vraag:Al mijn grijze bolletjes zijn bezet in de material editor, is er een mogelijkheid om er meer te activeren ? Ik ken niemand die weet hoe dat moet . Als jij de oplossing weet dan zou ik hem graag willen horen maar ik ben bang dat je in een nieuw max bestand zal moeten verdergaan. Reageren
bandenplakker Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) hey ik had een huis gemaakt in 3dsmax, hij is niet perfect maar ik wilde toch ff jullie mening weten, dit is mijn 2e project @blaster 27: je kan dat doen door in de material editor op de 7e optie rechts van de balletjes te klikken (options) en dan krijg je een scherm en dan kun je onderaan bij slots kiezen hoeveel je wilt, ik hoop dat je dit bedoelde http://img225.imageshack.us/my.php?image=huisje16in.jpg Bewerkt: 4 december 2005 door bandenplakker Reageren
Blastov Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 hey ik had een huis gemaakt in 3dsmax, hij is niet perfect maar ik wilde toch ff jullie mening weten,dit is mijn 2e project @blaster 27: je kan dat doen door in de material editor op de 7e optie rechts van de balletjes te klikken (options) en dan krijg je een scherm en dan kun je onderaan bij slots kiezen hoeveel je wilt, ik hoop dat je dit bedoelde http://img225.imageshack.us/my.php?image=huisje16in.jpg Dat is hezelfde alleen zie je meer bollen in het venster Trouwens, een screen van je model moet je in een ander topic posten Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 (bewerkt) Hier is de link naar dat topic. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...05entry279559 Bewerkt: 4 december 2005 door Twenty Eyes Reageren
Blastov Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Ik heb ook een vraag:Al mijn grijze bolletjes zijn bezet in de material editor, is er een mogelijkheid om er meer te activeren ? Ik ken niemand die weet hoe dat moet . Als jij de oplossing weet dan zou ik hem graag willen horen maar ik ben bang dat je in een nieuw max bestand zal moeten verdergaan. Ja ik heb het ! Material editor --> Klik op een willekeurig bolletje --> Klik rechts-midden in de material editor op: Standard Je ziet nu een venster, klik op: Multi\Sub-object Resultaat, 1 grijs bolletje is 10x verdubbeld Reageren
Upstream Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 Altijd als ik bepaald faces ga uvmappen zijn ze rood, en kan ik niet zien wat ik doe. Hoe kan je dat weg krijgen. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 4 december 2005 Rapport Geplaatst: 4 december 2005 druk rechts boven in je sgerm op dat gele balkje 'uvw mapping' zodat ie grijs word. Reageren
bandenplakker Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 neej op F2 drukken DMWTM30 Reageren
Upstream Geplaatst: 5 december 2005 Rapport Geplaatst: 5 december 2005 neej op F2 drukken DMWTM30 , als je erop klikt wordt hij wel grijs maar dan kan je hem niet meer bewerken. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 5 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2005 hey ik had een huis gemaakt in 3dsmax, hij is niet perfect maar ik wilde toch ff jullie mening weten,dit is mijn 2e project @blaster 27: je kan dat doen door in de material editor op de 7e optie rechts van de balletjes te klikken (options) en dan krijg je een scherm en dan kun je onderaan bij slots kiezen hoeveel je wilt, ik hoop dat je dit bedoelde http://img225.imageshack.us/my.php?image=huisje16in.jpg Hoe vaak moet ik het nog zeggen: Dit topic is om vragen te stellen over 3ds Max, wat jij hier hebt is duidelijk geen vraag, hiervoor moet je in het "Textuur & Modelling Showroom" forum zijn. Daar heb je een topic "Show jou Models", dus post daat voortaan. Klik hier voor dat topic Reageren
peter99 Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 wat is een script in3ds max 7 ? hoe werkt het ? wat kan je ermee ? alvast bedankt Reageren
Wauzie Geplaatst: 8 december 2005 Rapport Geplaatst: 8 december 2005 Je kan er bijv GTA files mee maken , zoals een DFF & Colfile. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.