Jump to content

[OVR] Stel hier je 3ds/Gmax vragen

Recommended Posts

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wazuup

97

• DaBeast

79

• ~> GizmO <~

78

• kees1991

73

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik heb ook een vraag:

Al mijn grijze bolletjes zijn bezet in de material editor, is er een mogelijkheid om er meer te activeren ?

Geplaatst:
Ik heb ook een vraag:

Al mijn grijze bolletjes zijn bezet in de material editor, is er een mogelijkheid om er meer te activeren ?

Ik ken niemand die weet hoe dat moet :N.

Als jij de oplossing weet dan zou ik hem graag willen horen maar ik ben bang dat je in een nieuw max bestand zal moeten verdergaan.

Geplaatst: (bewerkt)

hey ik had een huis gemaakt in 3dsmax, hij is niet perfect maar ik wilde toch ff jullie mening weten,

dit is mijn 2e project

@blaster 27: je kan dat doen door in de material editor op de 7e optie rechts van de balletjes te klikken (options)

en dan krijg je een scherm en dan kun je onderaan bij slots kiezen hoeveel je wilt, ik hoop dat je dit bedoelde

http://img225.imageshack.us/my.php?image=huisje16in.jpg

Bewerkt: door bandenplakker
Geplaatst:
hey ik had een huis gemaakt in 3dsmax, hij is niet perfect maar ik wilde toch ff jullie mening weten,

dit is mijn 2e project

@blaster 27: je kan dat doen door in de material editor op de 7e optie rechts van de balletjes te klikken (options)

en dan krijg je een scherm en dan kun je onderaan bij slots kiezen hoeveel je wilt, ik hoop dat je dit bedoelde

Dat is hezelfde alleen zie je meer bollen in het venster

Trouwens, een screen van je model moet je in een ander topic posten

Geplaatst:
Ik heb ook een vraag:

Ik ken niemand die weet hoe dat moet :N.

Als jij de oplossing weet dan zou ik hem graag willen horen maar ik ben bang dat je in een nieuw max bestand zal moeten verdergaan.

Ja ik heb het ! :D:D:D

Material editor --> Klik op een willekeurig bolletje --> Klik rechts-midden in de material editor op: Standard

screen01.jpg

Je ziet nu een venster, klik op: Multi\Sub-object

screen02.jpg

Resultaat, 1 grijs bolletje is 10x verdubbeld ;)

screen03.jpg

Geplaatst:

Altijd als ik bepaald faces ga uvmappen zijn ze rood, en kan ik niet zien wat ik doe. Hoe kan je dat weg krijgen.

naamloos20yv.th.jpg

Geplaatst:
neej op F2 drukken DMWTM30 :clown:

:Y , als je erop klikt wordt hij wel grijs maar dan kan je hem niet meer bewerken.

Geplaatst:

dit is mijn 2e project

Hoe vaak moet ik het nog zeggen: Dit topic is om vragen te stellen over 3ds Max, wat jij hier hebt is duidelijk geen vraag, hiervoor moet je in het "Textuur & Modelling Showroom" forum zijn. Daar heb je een topic "Show jou Models", dus post daat voortaan.

Klik hier voor dat topic ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...