bigG Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 (bewerkt) Weet iemand hoe je een texture kan draaien? Ik ben namelijk bij een hoek en moet ik de texture dus schuin zetten. Edit: ik heb nog een probleem namelijk dat ik wegen aan het maken ben en dan kopiër ik telkens een stuk, dat is makkelijker dan de hele tijd een nieuwe maken. Maar als ik 1 stuk weg ietsjes aanpas (met poly's) dan gebeurt het met alle andere kopiën van dat stuk ook. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen/instellen? Bewerkt: 10 december 2005 door bigG Reageren
Mania-92 Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 (bewerkt) Ik heb een vraagje. Zoals jullie zien zie je ook de bovenkant van een box (roze). Met paint heb ik die blauwe lijnen gemaakt. Het is de bedoeling dat de roze lijnen vertrekken en de blauwe gemaakt worden hoe doe ik dit? Bewerkt: 10 december 2005 door M-92 Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Ik heb een vraagje. Zoals jullie zien zie je ook de bovenkant van een box (roze). Met paint heb ik die blauwe lijnen gemaakt. Het is de bedoeling dat de blauwe lijnen vertrekken en de blauwe gemaakt worden hoe doe ik dit? Als ik je goed begrijp wil je dus het rode op deze foto behouden en het blauwe verwijderen, je wilt het blok dus uithollen? Dat kan je doen met de functie bolean, ff snel in elkaar gezet: Sellecteer het blok dat je wilt uithollen en druk dan op het andere blok nadat je die screenshot hebt gevolgt. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 (bewerkt) Ik heb een vraagje. Zoals jullie zien zie je ook de bovenkant van een box (roze). Met paint heb ik die blauwe lijnen gemaakt. Het is de bedoeling dat de blauwe lijnen vertrekken en de blauwe gemaakt worden hoe doe ik dit? Als ik je goed begrijp wil je dus het rode op deze foto behouden en het blauwe verwijderen, je wilt het blok dus uithollen? Dat kan je doen met de functie bolean, ff snel in elkaar gezet: Sellecteer het blok dat je wilt uithollen en druk dan op het andere blok nadat je die screenshot hebt gevolgt. Nee ik wil het rooie verwijderen. Zodat het spits word. Die blauwe lijnen bestaan ook niet in het model die heb ik in paint gemaakt. Bewerkt: 10 december 2005 door M-92 Reageren
Bradley H. Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Dan doe je gewoon wat kaaspizza heeft gezegt, alleen druk je nu op het rode deel Reageren
Mania-92 Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Dan doe je gewoon wat kaaspizza heeft gezegt, alleen druk je nu op het rode deel Weet ik alleen het probleem is hoe ik die blauwe lijnen krijg. Reageren
Wazuup Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Waarvoor heb je die lijnen nodig dan? Reageren
DaBeast Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 hoe import ik Gmax modelen in 3DS max ??? Reageren
Flame^ Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 Kijk of je je Gmax modellen kan exporteren als een 3DS bestand of andersom. Kijk of je in 3DS kan importen. Reageren
Blastov Geplaatst: 10 december 2005 Rapport Geplaatst: 10 december 2005 (bewerkt) G-Max > Kams DFF script > Export DFF 3Ds Max > Kams DFF script > Import DFF Bewerkt: 10 december 2005 door Blaster27 Reageren
DaBeast Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 ╚>lol , als ik export met kams script dan export hij dat als een txt file Reageren
bandenplakker Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 ik heb nu rechtsonder in plaats van arc rotate nu orbitcamera staan hoe krijg ik dit weer naar arc rotate? Reageren
Blastov Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Geplaatst: 11 december 2005 ╚>lol , als ik export met kams script dan export hij dat als een txt file Dan herkend windows een DFF als een TXT Bandenplakker, mischien werkt dit: 3Ds Max > Customize > Customize User Interface > rechtsonder: Reset Anders moet je max even re-installen Reageren
bigG Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Weet iemand hoe je een texture kan draaien? Ik ben namelijk bij een hoek en moet ik de texture dus schuin zetten. Ik heb nog een probleem namelijk dat ik wegen aan het maken ben en dan kopiër ik telkens een stuk, dat is makkelijker dan de hele tijd een nieuwe maken. Maar als ik 1 stuk weg ietsjes aanpas (met poly's) dan gebeurt het met alle andere kopiën van dat stuk ook. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen/instellen? Ook heb ik nu een probleem met renderen, als ik een normale render maak is hij helemaal zwart. Reageren
sbn Geplaatst: 12 december 2005 Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Weet iemand hoe je een texture kan draaien?Ik ben namelijk bij een hoek en moet ik de texture dus schuin zetten. Ik heb nog een probleem namelijk dat ik wegen aan het maken ben en dan kopiër ik telkens een stuk, dat is makkelijker dan de hele tijd een nieuwe maken. Maar als ik 1 stuk weg ietsjes aanpas (met poly's) dan gebeurt het met alle andere kopiën van dat stuk ook. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen/instellen? Ook heb ik nu een probleem met renderen, als ik een normale render maak is hij helemaal zwart. Je moet als je een stukje kopiert (dus door met Shift en dan verplaatsen) in het dialoog boxje Copy aan vinker niet instance of die andere. En je renders moet je eens kijken als alles in je render dialoog wel juist staat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.