bigG Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 Bedankt, het werkt. Weet iemand nog hoe ik een texture moet draaien? Reageren
Extr3m3 Geplaatst: 14 december 2005 Rapport Geplaatst: 14 december 2005 mooi gedaan kaaspizza8 Zo doe ik het ook Reageren
Wazuup Geplaatst: 15 december 2005 Rapport Geplaatst: 15 december 2005 Ik wou toch even melden dat big bear ook een manier had om de textures te draaien. Je kan de texture draaien, met 1 van de UWV functies, deze staat gewoon in de "Material Editor" Daar staat Rotate klik daar op, en dan krijg je het volgende: 1= Naar Boven en naar Onder draaien 2= Naar Links en naar Rechts draaien 3= In elker richting draaien Veel succes Bedankt Big bear en Kaaspizza Greetz Wazuup Reageren
Wazuup Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 (bewerkt) Vragen: - Als je een auto moddeld, moet je die dan met wielen moddelen? zo nee, wat dan wel? - Hoe maak je een schade model voor je auto? Of gaat dat automatisch? Edit: Ow shit sorry voor de dubbelpost Bewerkt: 17 december 2005 door Wazuup Reageren
Wiepie Geplaatst: 17 december 2005 Rapport Geplaatst: 17 december 2005 De wielen moet je los maken. En de schade gaat niet automatisch. Wiepie. Reageren
gangster28 Geplaatst: 19 december 2005 Rapport Geplaatst: 19 december 2005 Zou iemand mij willen helpen met een probleem. Het gaat over het volgende ik wil mijn moddel uv mappen. Ik klik op modding list(hoe het ook mag heten) en dan op uv map schaal ik de textures dat ze mooi passen en dan exporteer mijn file in een dff. Maar ingame lijkt het net of ik niet ge-uv-mapd heb. Wat doe ik fout? Reageren
bigG Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 (bewerkt) Heeft er iemand een .3ds bestand van de Maverick? En de ziekenwagen? Bewerkt: 20 december 2005 door bigG Reageren
gangster28 Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 (bewerkt) Zou iemand mij willen helpen met een probleem.Het gaat over het volgende ik wil mijn moddel uv mappen. Ik klik op modding list(hoe het ook mag heten) en dan op uv map schaal ik de textures dat ze mooi passen en dan exporteer mijn file in een dff. Maar ingame lijkt het net of ik niet ge-uv-mapd heb. Wat doe ik fout? Kan iemand mij hier mee helpen? Heeft er iemand een .3ds bestand van de Maverick?En de ziekenwagen? Zit in de bijlage. ---(bijlage verwijderd)--- Bewerkt: 7 januari 2006 door gangster28 Reageren
Blastov Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Zou iemand mij willen helpen met een probleem. Het gaat over het volgende ik wil mijn moddel uv mappen. Ik klik op modding list(hoe het ook mag heten) en dan op uv map schaal ik de textures dat ze mooi passen en dan exporteer mijn file in een dff. Maar ingame lijkt het net of ik niet ge-uv-mapd heb. Wat doe ik fout? Kan iemand mij hier mee helpen? Heeft er iemand een .3ds bestand van de Maverick?En de ziekenwagen? Zit in de bijlage. Je moet hem niet scalen maar gewoon de U, V en W verkleinen\vergroten Reageren
gangster28 Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Dus ik moet de rode hebben en niet de blauwe werkt hij dan wel? Reageren
Wazuup Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Volgens mij wel, teminste zo die ik het. Greetz Wazuup Reageren
gangster28 Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Ehm ik heb volgens mij iets fout gedaan want nu heb ik dit. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 21 december 2005 Rapport Geplaatst: 21 december 2005 Je meot in die blauwe vierkant de cijfers lager maken daardoor word je textuurtje neit zo uitgerekt. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Kan iemand mij vertellen hoe ik makkelijk en snel die rondingen in een kruispunt maak? Ik kan zelf wel heel lang zitten puzzelen maar als iemand hier mij het antwoord kan geven dan ben ik sneller klaar . Alvast bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.