Blastov Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Ja ik wel Cylinder > Zet hem voor een kwart gedeelte op de hoek van je kruispunt > Boolean of verwijder poly's van het 3 kwart gedeelte Reageren
Jorge_F Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Bedankt, ik zal eens wat proberen . Reageren
Blastov Geplaatst: 23 december 2005 Rapport Geplaatst: 23 december 2005 Oja, als je hem wilt texturen moet je het volgende doen: Edit poly > Vertex > Cut > Op de bovenkant van de kwart-cylinder lijntjes trekken zodat je stoep-texture er mooi op kan Reageren
bigG Geplaatst: 2 januari 2006 Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik heb een vraag: Mijn eiland is nu helemaal af en ik wil hem natuurlijk ingame zetten alleen heeft hij 15.407 polys. Dat is natuurlijk teveel voor 1 object en daarom wil ik mijn object in 10 delen splitsen. Ik heb nu 1 groot object en nu wil ik dus stukken gaan detachen zodat het opgedeeld wordt. Alleen nu mijn vraag: hoe kan je zien hoeveel polys je geselecteerde (met edit poly) stuk heeft? Want als je naar de polycounter gaat moet je eerst dat stuk detachen en als het teveel polys (of juis te weinig) dan moet je het weer atachen en het nog een keer proberen. Reageren
DaBeast Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 (bewerkt) Omdat niemand me helpt in mijn toppic, post ik het hier even... 1. Kan er iemand gta3.img uit gta3 uploaden? (geen rapidshare ed.,directe links aub). 2. Hoe verminder ik mijn poly's in een model zonder het in stukken te delen? 3. Same as above maar dan door middel van in stukken delen. 4. Hoe plaats ik dummy's bij wapens voor Vice... GreetzZ... Bewerkt: 8 januari 2006 door dabeast Reageren
Blastov Geplaatst: 3 januari 2006 Rapport Geplaatst: 3 januari 2006 1. Nee, te groot 2. In de toekomst low-poly werken door bij models niet te veel segmenten\sides te gebruiken 3. Dat snap ik niet 4. Weet ik niet Ik heb ook een vraag, Ik word schijtziek van Kam MAP IO script, ik selecteer de dff path, ik importeer de IDE en vervolgens de IPL, en wat zie ik, helemaal niks, niks, niks en nog is niks Terwijl ik wel namen zie in die lijst Reageren
burpicane Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) je moet wel klikken op Load data of load dff oid heb je max listener ook aan staan? mischien staat daar ook iets in Bewerkt: 4 januari 2006 door burpicane Reageren
Big-Bear Geplaatst: 4 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 omdat niemand me helpt in men toppic , post ik het hier ff 1. kan er iem gta3.img uit gta3 uploaden?(geen rapidshare ed.,directe links aub) 2. hoe verminder ik men poly's in een model zonder het in stukken te delen 3. same as above maar dan dmv in stukken delen 4.hoe plaats ik dummy's bij wapens voor vice... GreetzZ... Ik zal je even helpen: 1. Zoals, Blaster al zei, is het echte GTA3.img veels te groot, als hij gestript zou zijn, dan zou het eventueel kunnen als je hem rart, maar het GTA3.img is gewoon verreweg veels te groot 2. Het kan wel, je kan eventueel onnodige poly's die niet in gebruik zijn deleten, maar je moet hier bij goed op letten, en geconctreerd te werk gaan, want als je een poly in gebruik verwijderd is je object al 1 en al bug in SA, je ziet het doordat je model rare zwarte plekken krijgt, of als delen weggaan 3. Dit moet met Detachen, je selecteer je poly's, en drukt op Detach, en Moved hem weg. 4. Je hoeft geen Dummy's te plaatsen voor wapens, dat moet alleen bij Auto's Reageren
bigG Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Weet nou iemand hoe je meer texture bolletjes kan krijgen? Blaster's manier werkt namelijk voor geen meter. Reageren
gangster28 Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) @Big G Meer dan er zijn lukt niet. En weet iemand welke scripts je nodig hebt om voertuigen te exporteren? Bewerkt: 4 januari 2006 door gangster28 Reageren
bigG Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Aan de link die je zomaar snel weg hebt gehaald heb ik inderdaad niks. Deze vraag loopt nog steeds maar ik heb nu alweer een nieuwe: Als ik een plane gebruik en ik draai er omheen dan zie ik vaak dat hij aan de andere kant onzichtbaar is (terwijl hij aan de ene kant normaal is). Is dit ingame ook zo of is het gewoon een foutje of iets dergelijks? Reageren
DaBeast Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Wtf, ik dacht dat je net wel een dummy moet plaatsen bij wapens, hoe moet hij het anders vast houden . Bedankt voor de overige uitleg . -GreetzZ Bewerkt: 8 januari 2006 door dabeast Reageren
ikt Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 MOET je nou ÉCHT een blueprint van een auto hebben als je een auto gaat maken met 3ds max? Reageren
bigG Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Dat hoeft natuurlijk niet. Maar het is je wel aan te raden want uit je hoofd gaat moeilijk. Je kan wel een groot aantal foto's/plaatjes zoeken en die gebruiken, zo wil ik zelf een auto maken die een keer in de Donald Duck is getekend. Het is dan wel slim dat je foto's van alle kanten hebt maar dan moet je het ook uit je hoofd doen terwijl je schuin naar de foto's kijkt. Reageren
ikt Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Dat zal wel lukken, de auto die ik wil maken staat voor de deur . Nu alleen nog de bleuprints..... Help met zoeken als je wil : ''Peugeot 306 SR'' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.