Wazuup Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Ik weet niet of je hier wat aan hebt, het is niet echt een blueprint, Maar een gewone foto waar ik met me pc een schets van gemaakt hebt. EDIT: Foto verwijderd, hij was niet meer nodig. Greetz Wazuup Bewerkt: 4 januari 2006 door Wazuup Reageren
ikt Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) nee, niet echt maar bedankt voor de moeite Het is er een met een lange achterkant: een soort sedan... deze site heeft mij niet kunnen helpen maar jullie misschien wel: http://blueprints.onnovanbraam.com en als je een tutorial wilt van hoe je een bleuprint in 3dsmax gaat stoppen : http://blueprints.onnovanbraam.com/tutorials/3dmax/ Bewerkt: 4 januari 2006 door ikt Reageren
Wazuup Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Is het de verkeerde auto? Bewerkt: 6 februari 2007 door Wazuup Reageren
ikt Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) jup zoiets: Bewerkt: 4 januari 2006 door ikt Reageren
bigG Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Peugeot 405 Peugeot 206 Klik erop om ze te zien. Meer heb ik zelf niet kunnen vinden. Reageren
Wazuup Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Volgens mij is die 405 ongeveer wat je zoekt ikt Reageren
burpicane Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) Aan de link die je zomaar snel weg hebt gehaald heb ik inderdaad niks.Deze vraag loopt nog steeds maar ik heb nu alweer een nieuwe: Als ik een plane gebruik en ik draai er omheen dan zie ik vaak dat hij aan de andere kant onzichtbaar is (terwijl hij aan de ene kant normaal is). Is dit ingame ook zo of is het gewoon een foutje of iets dergelijks? dat is normaal je kan 3d dingen maar van 1 kant bekijken daarom heb je ook altijd dubbele muren enzo wtf , ik dacht dat je net wel een dummy moet plaatsen bij wapens , hoe moet hij het anders vast houden crazy.gif er moet oo een dummy in check dit topic voor meer info http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=20073 Bewerkt: 4 januari 2006 door burpicane Reageren
ikt Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) niet echt....... Ik zal mijn bericht editen als ik een betere foto heb gevonden: hmmmm... zie mijn vorige bericht Bewerkt: 4 januari 2006 door ikt Reageren
Wazuup Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Dan weet ik het ook niet meer... Maar als je een auto wilt moddelen, en ingame wilt zetten wat moet je dan doen om - De Wielen erbij te maken? (ik heb gehoord dat je ze niet hoeft te moddelen?) - Een schademodel te maken? - Een animatie voor de deur te maken? Alvast bedankt Reageren
bigG Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Als ik een plane gebruik en ik draai er omheen dan zie ik vaak dat hij aan de andere kant onzichtbaar is (terwijl hij aan de ene kant normaal is). Is dit ingame ook zo of is het gewoon een foutje of iets dergelijks? dat is normaal je kan 3d dingen maar van 1 kant bekijken daarom heb je ook altijd dubbele muren enzo Dus dat betekent dat ik 2 planes tegen elkaar moet zetten om ze van allebei de kanten ingame te zien? Of zie je gewoon de ene kant niet in 3ds max maar wel ingame? Reageren
gangster28 Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Dan weet ik het ook niet meer...Maar als je een auto wilt moddelen, en ingame wilt zetten wat moet je dan doen om - De Wielen erbij te maken? (ik heb gehoord dat je ze niet hoeft te moddelen?) - Een schademodel te maken? - Een animatie voor de deur te maken? Alvast bedankt Die deuren dat werkt met dummys dus niks aan als je de dummys hebt. Het schade model kan je simpel maken door wat poly's te verschuiven. Reageren
Wazuup Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 (bewerkt) En de wielen? Bewerkt: 5 januari 2006 door Wazuup Reageren
burpicane Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 Als ik een plane gebruik en ik draai er omheen dan zie ik vaak dat hij aan de andere kant onzichtbaar is (terwijl hij aan de ene kant normaal is). Is dit ingame ook zo of is het gewoon een foutje of iets dergelijks? dat is normaal je kan 3d dingen maar van 1 kant bekijken daarom heb je ook altijd dubbele muren enzo Dus dat betekent dat ik 2 planes tegen elkaar moet zetten om ze van allebei de kanten ingame te zien? Of zie je gewoon de ene kant niet in 3ds max maar wel ingame? ja dan moet je wel de 2e 180 graden draaien anders heeft het geen nut Reageren
Wazuup Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 Wat zijn dummy's? Alvast bedankt Reageren
gangster28 Geplaatst: 5 januari 2006 Rapport Geplaatst: 5 januari 2006 (bewerkt) Dummy's (z moddeler) zijn het een soort van ruiten en in 3ds zijn het vierkanten waar je alleen de ribben die je kunt zien en die zijn groen. Het zijn verbindings punten van models om iets te laten werken zo als een motor kap dummy naam motorkap dummy(wel in het engels) je hebt ze ook voor deuren en wielen uitlaten etc nodig. BTW als iemand dit beter uitkan leggen mag hij/zij het doen. Hier nog een verduidlijk plaatje had ik gevonden. Bewerkt: 5 januari 2006 door gangster28 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.