DaBeast Geplaatst: 6 januari 2006 Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 (bewerkt) Ik heb nog een vraag: Wat gebeurt er als ik een poly verwijder? Wordt dat dan in GTA een onzichtbare muur of kan je er dan gewoon doorlopen? -Greetz Bewerkt: 7 januari 2006 door dabeast Reageren
Big-Bear Geplaatst: 6 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 januari 2006 Als je een Poly verwijderd, dan wordt in 3DS je object zwartig, dus je gaat zwarte vlekken zien, als je meer Poly's verwijderd die in gebruik zijn voor het object. Ingame, krijgt het object Onzichtbare Muren, maar vooral dat je er door heen kan lopen. Reageren
DaBeast Geplaatst: 7 januari 2006 Rapport Geplaatst: 7 januari 2006 Dat moest ik weten, Thx. -Greetz Sorry voor de dubbele post, maar nu is mijn model af en wil ik gaan scalen. Kan iemand de player model en een auto uploaden (in .3ds aub)? Want ik kan nu niet aan mijn GTA geraken... -Greetz >>> Door Bradley H.: Laat ik dit niet weer zien, dubbelposten doe je alleen voor bumping, en bumpen doe je alleen als je post al meer dan 1 week oud is. <<< Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Waarom sorry voor de dubbelpost als je al van te voren ziet dat je dubbelpost =X Mjah kijk is aan mien jong: dummy.rar Reageren
Bradley H. Geplaatst: 8 januari 2006 Rapport Geplaatst: 8 januari 2006 Ik heb nog een vraag:Wat gebeurt er als ik een poly verwijder? Wordt dat dan in GTA een onzichtbare muur of kan je er dan gewoon doorlopen? -Greetz Als je een Poly verwijderd, dan wordt in 3DS je object zwartig, dus je gaat zwarte vlekken zien, als je meer Poly's verwijderd die in gebruik zijn voor het object.Ingame, krijgt het object Onzichtbare Muren, maar vooral dat je er door heen kan lopen. Nee hoor, maak maar eens een plane van 10 bij 10 segs en verwijder met backscape, wordt het zwart ? Waarschijnlijk niet , dit kan overgens niet bij alle objecten ofcourse. Reageren
Blastov Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Bierpizza, dat doe hij zodat zijn nieuwe post opvalt, doe ik ook wel eens Ik heb ook een vraag, weet er iemand nou hoe je meer textures kunt laden in een bolletje? Reageren
peter99 Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 ik had een vraagje : ik was net aan het kijken bij de mod chatham islands en ik dacht is dat niet teveel poly's , want ik zag een brug, bergen ,een huis ,of is dat apart inelkaar gezet ? ik hoop dat jullie weten wat ik bedoel P.S mijn complimenten voor chatham islands ,heel mooi Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Klopt dat is veel te veel poly's, Gelukkig is Jorge wel een snugger persoon, en verdeelt hij zijn eiland in stukken. Hij heeft zijn eiland nu als het goed is in 4 stukken verdeeld. Dat houd dus in dat hij 4 dff's heeft gebruikt voor het eiland. Reageren
Wazuup Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 (bewerkt) Stel je maakt een eiland, en je zet het ergens in zee met coordinaten uit de Sa place manager. Staat je model dan op de bodem van de oceaan? Zo ja: wat is hieraan te doen? Bewerkt: 9 januari 2006 door Wazuup Reageren
Jorge_F Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 Stel je maakt een eiland, en je zet het ergens in zee met coordinaten uit de Sa place manager.Staat je model dan op de bodem van de oceaan? Zo ja: wat is hieraan te doen? De Z-coordinaat groter maken, dus normaal is hij 0, dan maak je hem bijv 20. Reageren
DaBeast Geplaatst: 9 januari 2006 Rapport Geplaatst: 9 januari 2006 (bewerkt) Nog een vraagje: als ik een plane zet en doe convert to editable poly, en dan edges>selecteer ik een paar edges en doe op remove, zie ik dat ik minder poly's het, maar de triangles blijven hetzelfde, maken die triangles iets uit of doet het hem om de poly's in GTA? -Greetz Bewerkt: 9 januari 2006 door dabeast Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Volgens mij telt SA Triangles bij cars die je maakt. Maar als het voor een gebouw is ofzo dan weet ik het eigelijk niet. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Traingles zijn de 3 hoeken in je Object, als je op F4 drukt, dan ga je je triangles zien, maar dit is alleen bij Auto's zo, maar aangezien men hier op het Forum niet goed kan auto modellen, heb je er niet veel aan. Maar het probleem bij Edges is, als je er hier 1 van verwijderd, verwijder je gelijk 2 poly's, dus eigenlijk een deel van het object, bij een Plane, maakt het niet zo zeer uit, maar bij al gemodelde objects, gaat het wel uitmaken, dus moet je de Poly's verwijderen, die niet in gebruik zijn, en meestal zijn Vertexes niet ingebruik, omdat deze maar klein zijn. Reageren
Wazuup Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 (bewerkt) Stel je maakt een eiland, en je zet het ergens in zee met coordinaten uit de Sa place manager.Staat je model dan op de bodem van de oceaan? Zo ja: wat is hieraan te doen? De Z-coordinaat groter maken, dus normaal is hij 0, dan maak je hem bijv 20. Ah bedankt! Bewerkt: 12 januari 2006 door Wazuup Reageren
DaBeast Geplaatst: 10 januari 2006 Rapport Geplaatst: 10 januari 2006 Sorry hoor, nu ben ik nog niet veel wijzer . Voor alle duidelijkheid: dus de triangles tellen? en de poly's egenluk niet? (bij bv een gebouw). Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.