peter99 Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 ik had een vraagje : hoe groot ,sigmenten enz moet je eiland zijn ? Reageren
DaBeast Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 Dat moet je zelf weten... Gti had geloof ik iets in de 35 000. Gta kan er 2000 per model aan, dus je zal het in stukken moeten delen... Greetz Reageren
Blastov Geplaatst: 11 januari 2006 Rapport Geplaatst: 11 januari 2006 35.000 segmenten ? Zo dan ben je heel wat van plan Maja dabeats, hij vraagt om segmenten en geen poly's Voor een eiland ? Wat ik doe, de lengte delen door 10 en de breedte delen door 10 is het aantal segmenten Dus als mijn eiland in de lengte 900 is en de breedte 500 doe ik dus 90 segs in de lengte en 50 segs in de breedte Reageren
Wazuup Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Stel je maakt een eiland, en je zet het ergens in zee met coordinaten uit de Sa place manager.Staat je model dan op de bodem van de oceaan? Zo ja: wat is hieraan te doen? De Z-coordinaat groter maken, dus normaal is hij 0, dan maak je hem bijv 20. Kan je er dan niet onderdoor zwemmen? Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Je meot je eiland aan de randen laten aflopen zodat je er neit onderdoorkan zwemmen, en dan het eiland gewoon net boven water zetten, en zorgen dat de randen schuin genoeg zijn dat ze diep het water in gaan. Reageren
DaBeast Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Sorry hoor, nu snap ik er nog niet veel van:engel: . Voor alle duidelijkheid: dus de triangles tellen? en de poly's egenluk niet? (bij bv een gebouw). *Greetz Reageren
Big-Bear Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 Nee, ik zal het je even uitleggen: Bij gebouwen etc. kijkt GTA naar de Polygons, inpricipe de Vertexes, maar als men Auto's gaat modellen, en in GTA zetten, dan kijkt GTA weer naar de Traingles. De Polygon Counter telt ook alleen maar "Traingles" en "Poly's" Greetz, BB Reageren
DaBeast Geplaatst: 12 januari 2006 Rapport Geplaatst: 12 januari 2006 (bewerkt) Ok dan... dus dat wil dus zeggen dat ik mijn poly's kan verminderen door middel van het eerder uitgelegde remove button? Greetz Bewerkt: 13 januari 2006 door dabeast Reageren
JGuntherS Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 (bewerkt) Ik heb een vraag, is het ook mogelijk om een (normale) boolean te doen op 2 planes? Ik heb het al geprobeerd, maar ik krijg de raarste dingen (o.a. 1 van de planes verdwijnt helemaal). Bewerkt: 13 januari 2006 door JGuntherS Reageren
Blastov Geplaatst: 13 januari 2006 Rapport Geplaatst: 13 januari 2006 - Vink Copy aan i.p.v Move - Werk met Cut en Extrude Reageren
vice Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 2 vragen 1:waar vind ik de download(ik heb in mijn topic gelezen dat het veel geld kost dus trial als er geen andere mogfelijk heid is) 2:als ik het heb geef je dan een link naar wat de beste turtorial hiervoor is? Reageren
Flame^ Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 1. Kijk op www.discreet.com of www.google.nl ... 2. Via Google kan je aan genoeg tutorials komen, kijk anders ook even in de Master Tutorial List.. Reageren
Steves Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Stel hier al je vragen over 3ds max, dit wordt dan makkleijker dan verschillende topicsOKe hier mijn 1e vraag: IK wil een stad maken, maar om polygons te verminderen, wil ik ze in delen maken, maar om alles te passen, en beginnen maken, dus dan heb ik het 1e deel nodig voor het 2e deel, maar als het 2e deel dan af is, hoe krijg ik het dan opgeslagen zonder het 1e deel? ik vind het niet kunnen als je hier met een gecopieerde gta zit dan zijn ze kwaad gemaakt mij niet wijs dat hier iemand zo gek is om duizenden euro geeft voor het programma 3d max Reageren
Blastov Geplaatst: 21 januari 2006 Rapport Geplaatst: 21 januari 2006 Stel hier al je vragen over 3ds max, dit wordt dan makkleijker dan verschillende topics OKe hier mijn 1e vraag: IK wil een stad maken, maar om polygons te verminderen, wil ik ze in delen maken, maar om alles te passen, en beginnen maken, dus dan heb ik het 1e deel nodig voor het 2e deel, maar als het 2e deel dan af is, hoe krijg ik het dan opgeslagen zonder het 1e deel? ik vind het niet kunnen als je hier met een gecopieerde gta zit dan zijn ze kwaad gemaakt mij niet wijs dat hier iemand zo gek is om duizenden euro geeft voor het programma 3d max Ik ben het volledig met je eens, ik snap wel dat je niet over gekopieerde gta's mag praten, maar welke sjaak betaalt er nou 3000 euro voor een programma ? Maja, weet hier iemand nog een goede site met tutorials, ik wil wat bijleren Reageren
Jorge_F Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 2 vragen1:waar vind ik de download(ik heb in mijn topic gelezen dat het veel geld kost dus trial als er geen andere mogfelijk heid is) 2:als ik het heb geef je dan een link naar wat de beste turtorial hiervoor is? Voor als je niet zoveel op die discreet site wil zoeken, ga gewoon naar www.bradleyh.com/downloads.htm. Daar vind je een snelle link . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.