Jump to content

[OVR] Stel hier je 3ds/Gmax vragen

Recommended Posts

Geplaatst:

Het gaat meschien niet over 3ds max maar anders is het zonde van een nieuw toppic.

*Hoe zie ik waar de textures en welke textures het zijn dat gebruikt word in een model in Zmodeler?

*Hoe maak ik ook weer een alpha.

Greetz :sigaar:

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wazuup

97

• DaBeast

79

• ~> GizmO <~

78

• kees1991

73

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Alle texture bolletjes in gebruik? Hier de oplossing!

Aangezien de manier van blaster met submaterial voor geen zak werkt zat ik te denken hoe het nou wel zou kunnen.

Toen kreeg ik op eens een eureka :Y!

Start een nieuwe bestand (kies New All).

Ga naar bestand -> Merge en kies de scene/bestand waar je net mee bezig was en waarbij je alle bolletjes al in gebruik had.

Nu word dat bestand geladen in de nieuwe scene en kan je alle bolletjes weer opnieuw gebruiken terwijl de rest zijn textures behouad :cya:.

Snap je het niet? Vraag het hier...

Geplaatst:

Ik ehb iets gelijk aardigs gevonden: rechtsklik op zo een bolletje en vink dan "6x4 sample windows" aan. en voila :D.

Btw: kan er iemand op mijn vraag beantwoorden :engel: die ik er voor heb beantwoord?.

Edit: heb nog een vraagje:

Hoe krijg ik dit terug mooi recht?

naamloos6tg.th.jpg

Geplaatst:

post ook is een ss van iets meer gedraait naar rechts het lijkt mij nu gewoon een polygon verplaatsen maar weet niet hoe hte erachter loopt

Geplaatst:

Heb je tidjens het UVW-Mappen op "Face" gedrukt? Zoja, probeer het is emt "Box", bij mij lukt het dan wel. Maar misschien moet je idd gewoon die poly wat verschuiven.

Geplaatst:
Ik ehb iets gelijk aardigs gevonden: rechtsklik op zo een bolletje en vink dan "6x4 sample windows" aan. en voila :D .

Btw: kan er iemand op mijn vraag beantwoorden :engel: die ik er voor heb beantwoord?.

Edit: heb nog een vraagje:

Hoe krijg ik dit terug mooi recht?

naamloos6tg.th.jpg

Dat maakt alleen de bolletjes kleiner, er komen er echter niet meer bij.

Geplaatst:

Bij mij stopt de tut altyt bij 48 minuten :? .

>>> Door BradleyH: Klopt, de link doet het nu weer :D, had hem verkeerdt geupload <<<

Geplaatst:

Ik weet niet hou dit gebeurd is, maar er zijn veel functies weg uit mijn 3dsmax.

Ik kan niet meer modden, als ik op Convert to editable poly klik dan komt er nergens een scherm meer.

Ik kan ook niets meer verplaatsen zonder X, Y en Z coördinaten in te voeren.

Ik heb mijn 3dsmax al gereset maar dat heeft niet geholpen.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.

Alvast bedankt :cya:

Geplaatst:

Ik had dit ook een keer, wat ik ook deed niks hielp, uiteindelijk heb ik mijn computer geformateert en dat werkte :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...