DaBeast Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Het gaat meschien niet over 3ds max maar anders is het zonde van een nieuw toppic. *Hoe zie ik waar de textures en welke textures het zijn dat gebruikt word in een model in Zmodeler? *Hoe maak ik ook weer een alpha. Greetz Reageren
Jorge_F Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Alle texture bolletjes in gebruik? Hier de oplossing! Aangezien de manier van blaster met submaterial voor geen zak werkt zat ik te denken hoe het nou wel zou kunnen. Toen kreeg ik op eens een eureka ! Start een nieuwe bestand (kies New All). Ga naar bestand -> Merge en kies de scene/bestand waar je net mee bezig was en waarbij je alle bolletjes al in gebruik had. Nu word dat bestand geladen in de nieuwe scene en kan je alle bolletjes weer opnieuw gebruiken terwijl de rest zijn textures behouad . Snap je het niet? Vraag het hier... Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 vet handug goedzo Jorge Reageren
Blastov Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Bedankt Jorge, dit had ik echt nodig Reageren
DaBeast Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik ehb iets gelijk aardigs gevonden: rechtsklik op zo een bolletje en vink dan "6x4 sample windows" aan. en voila . Btw: kan er iemand op mijn vraag beantwoorden die ik er voor heb beantwoord?. Edit: heb nog een vraagje: Hoe krijg ik dit terug mooi recht? Greetz Reageren
burpicane Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 post ook is een ss van iets meer gedraait naar rechts het lijkt mij nu gewoon een polygon verplaatsen maar weet niet hoe hte erachter loopt Reageren
Flame^ Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Heb je tidjens het UVW-Mappen op "Face" gedrukt? Zoja, probeer het is emt "Box", bij mij lukt het dan wel. Maar misschien moet je idd gewoon die poly wat verschuiven. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Ik ehb iets gelijk aardigs gevonden: rechtsklik op zo een bolletje en vink dan "6x4 sample windows" aan. en voila .Btw: kan er iemand op mijn vraag beantwoorden die ik er voor heb beantwoord?. Edit: heb nog een vraagje: Hoe krijg ik dit terug mooi recht? Greetz Dat maakt alleen de bolletjes kleiner, er komen er echter niet meer bij. Reageren
DaBeast Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 @Jorge: Srr, wist ik niet . @BS: Hoe doe ik dat dan . Greetz Reageren
DaBeast Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 Bij mij stopt de tut altyt bij 48 minuten . Greetz >>> Door BradleyH: Klopt, de link doet het nu weer , had hem verkeerdt geupload <<< Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 22 januari 2006 Rapport Geplaatst: 22 januari 2006 (bewerkt) Je hebt gelijk. word gefixt Bewerkt: 22 januari 2006 door kaaspizza Reageren
DaBeast Geplaatst: 24 januari 2006 Rapport Geplaatst: 24 januari 2006 Vette tut Dudes . Heeft me veel geholpen . Result.: Greetz Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Ik weet niet hou dit gebeurd is, maar er zijn veel functies weg uit mijn 3dsmax. Ik kan niet meer modden, als ik op Convert to editable poly klik dan komt er nergens een scherm meer. Ik kan ook niets meer verplaatsen zonder X, Y en Z coördinaten in te voeren. Ik heb mijn 3dsmax al gereset maar dat heeft niet geholpen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen. Alvast bedankt Reageren
Blastov Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Ik had dit ook een keer, wat ik ook deed niks hielp, uiteindelijk heb ik mijn computer geformateert en dat werkte Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.