Jorge_F Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Heb je ook al 3ds max opnieuw geinstalleerd? Dat kan ook wel eens helpen . Reageren
Bradley H. Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Heb je ook al 3ds max opnieuw geinstalleerd?Dat kan ook wel eens helpen . Klopt, maar dan moet je wel de bestanden die blijfen staan na het deinstaleren handmatig verwijderen. Reageren
Blastov Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 Heb je ook al 3ds max opnieuw geinstalleerd? Dat kan ook wel eens helpen . Klopt, maar dan moet je wel de bestanden die blijfen staan na het deinstaleren handmatig verwijderen. Welke zijn dat eigenlijk ? Reageren
burpicane Geplaatst: 28 januari 2006 Rapport Geplaatst: 28 januari 2006 verwijder na het unistallen gewoon de map 3d studio max Reageren
EXIT Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 ik heb gisteren avond 3ds max 8 geinstalleert maar ik weet niet hoe je dff moet inporteren Reageren
Jorge_F Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 ik heb gisteren avond 3ds max 8 geinstalleert maar ik weet niet hoe je dff moet inporteren Heb je ook KAM's scripts geinstalleerd? Want anders kan je idd niet DFF importeren . Reageren
EXIT Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 en waar haal ik die vandaan Reageren
Jorge_F Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 en waar haal ik die vandaan Ik heb mijn scriptsmap ff geupload voor je: www.jorgef.xoti.net/scripts.rar Vervang deze bestanden voor de bestanden die in de map C:/3dsmax7/scripts staan . Reageren
Big-Bear Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Hey, ik zit een beetje stuck, nu heb ik een eiland gemaakt, en de binnenkant dichtgemaakt door middel van Collapse, maar nu zit er rare gaten in, hoe krijg ik die weg, zonder dat ik planes erbij moet maken? Screen: Reageren
Blastov Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Vertexen verschuiven, mooi eiland by the way Reageren
DaBeast Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Vertexen selecteren en dan "Weld" of als ze te ver van elkaar liggen "Target Weld" Greetz Reageren
Blastov Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Vertexen selecteren en dan "Weld" of als ze te ver van elkaar liggen "Target Weld"Greetz Wat is (target) weld ? en waar is dat te vinden in max? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 1 februari 2006 Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Kan je misschien een grotere screen geven, hier zie je helaas niet zoveel op . Reageren
Big-Bear Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 februari 2006 Natuurlijk Jorge @Blaster, thank you! @Jorge Heb je me geblokt op MSN ofzo Je bent nooit meer online Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.