Jump to content

[OVR] Stel hier je 3ds/Gmax vragen


Recommended Posts

Geplaatst:

Maar het is niet voor GTA.

Ik moet ze goed hebben in 3DS anders kan ik de auto niet goed precies maken.

In me vorige 3DS had ik daar heen problemen mee. :\

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Wazuup

    97

  • DaBeast

    79

  • ~> GizmO <~

    78

  • kees1991

    73

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Heb ik ook bij gewone textures.

Is denk ik een kwestie van instellen .

Weet aleen niet hoe.

Zou leuk zijn als ik dat wel wist knipoog.gif .

Greetz

hier kan je instellen hoe goed te textures in de viewports worden gerendered:

1. start max

2. ga naar het tab: customize-->preferences

3. klik in het schermpje dat verschijnt op het tab viewports

4. onderaan staat configure driver, klik hierop

5. als je nu alles op het hoogste zet (vooral "match bitmap as close as possible aanvinken")

nog een tip:

zorg dat de plaatje die je gebruikt voor de reference planes altijd supergroot (eg. 2000x2000) zijn

zo krijg jet het beste resultaat in de viewports

Geplaatst:
If you are using personal firewall software, you may need to temporarily disable the firewall and then re-enable it after the download.

Je moet dus tijdelijk je firewall uitzetten.

Greetz Wazuup

Geplaatst:
Heb ik ook bij gewone textures.

Is denk ik een kwestie van instellen .

Weet aleen niet hoe.

Zou leuk zijn als ik dat wel wist knipoog.gif .

Greetz

hier kan je instellen hoe goed te textures in de viewports worden gerendered:

1. start max

2. ga naar het tab: customize-->preferences

3. klik in het schermpje dat verschijnt op het tab viewports

4. onderaan staat configure driver, klik hierop

5. als je nu alles op het hoogste zet (vooral "match bitmap as close as possible aanvinken")

nog een tip:

zorg dat de plaatje die je gebruikt voor de reference planes altijd supergroot (eg. 2000x2000) zijn

zo krijg jet het beste resultaat in de viewports

:D Kijk daar heb ik wat aan.

Het probleem is volledig gefixed.

Echt super bedankt. :D

Geplaatst:

Ik ben nu aan't proberen een auto te maken ,

begin net en hep glijk een probleem :ch:

Bij mij ziet et er zo uit:

pshopcs2eigenscreen3jn.th.jpg

Maar de planes bij top en perspective moeten helemaal grijs zijn zonder vakkies, hoe moet dat?

Wist eerder wel maar weer vergeten :muur:

Geplaatst:

hoe bedoel je?

dat het grid uitstaat of dat de plane in de top persepctive shaded gerendert word?

klik iig rmb(rechtermuis) op top/side/front en klik op smooth+highlights dan word je plane grijs, als je edged faces aanzet dan wordt de wireframe op het grijze gerendert (is makkelijk voor het editen)

als je de grid uit wilt:

- rmb op top/side/front en vink grid uit

Geplaatst:

k bedoel als je auto maakt moet je aan et begin een plane van 200 bij 200 maken

en dan moet de plane in Top helemaal dezelfde kleur zijn als de plane in perspective en dan moet je

de plane in perspective kopieëren en 90 graden draaien, dat je zoiets krijgt : +

Zodat als je de plane kopieërt en 90 graden draait dat die dan niet onzichtbaar is.

Maar hoe je dan de plane in Top en Perspective dan dezelfde kleur krijgt en dan bij perspective helemaal niks in de plane ziet, geeneen lijntje, en bij de plane in Top vier vakjes krijgt.

Kan er geen print screen van maken wnt is een video-tutorial :duh:

Geplaatst:

wtf heb jij het over?

screen.jpg

dit is de setup die ik gebruik bij het maken van me auto's

tip: als je de materials in de viewports wilt zien moet je bij het material op het blauw met witte kubusje klikken, dan rendert max em in alle viewports (de textures op het model)

verder snap ik egt niet wat je bedoelt hoor

Geplaatst:

om dat ding te maken waar je die blueprints op moet zetten, ik denk dat ik et dan op een hele andere manier doe, maar k pruts wel ff verder :Y

Geplaatst:

nee dat bedoel ik niet, bijv. dat bij perspectives zie je zon veldje met weetik hoeveel vakjes dat je die dan niet meer door de plane heen ziet, maar k pruts wel ff verder.

Hep nog een vraagje hep em nu op triangles staan maar hoe krijg ik em op poly?

Geplaatst:

met openGL renderen, dan zijn het poly's ook als je het model niet geselect heb.

en je probleem is dit:

je wil de grid iig uit:

rmb op perspective(linksboven in de view) en vink grid uit

Geplaatst:

das denk niet wat ik bedoel, bij elke plane die ik verticaal zet wordt ie onzichtbaar :?

die setup voor de auto maken lukt dus zeg maar niet

maar iig bedankt voor hulp en k pruts wel ff verder

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...