~> GizmO <~ Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Maar het is niet voor GTA. Ik moet ze goed hebben in 3DS anders kan ik de auto niet goed precies maken. In me vorige 3DS had ik daar heen problemen mee. :\ Reageren
T_N_T Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Heb ik ook bij gewone textures.Is denk ik een kwestie van instellen . Weet aleen niet hoe. Zou leuk zijn als ik dat wel wist knipoog.gif . Greetz hier kan je instellen hoe goed te textures in de viewports worden gerendered: 1. start max 2. ga naar het tab: customize-->preferences 3. klik in het schermpje dat verschijnt op het tab viewports 4. onderaan staat configure driver, klik hierop 5. als je nu alles op het hoogste zet (vooral "match bitmap as close as possible aanvinken") nog een tip: zorg dat de plaatje die je gebruikt voor de reference planes altijd supergroot (eg. 2000x2000) zijn zo krijg jet het beste resultaat in de viewports Reageren
Wazuup Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 If you are using personal firewall software, you may need to temporarily disable the firewall and then re-enable it after the download. Je moet dus tijdelijk je firewall uitzetten. Greetz Wazuup Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Heb ik ook bij gewone textures.Is denk ik een kwestie van instellen . Weet aleen niet hoe. Zou leuk zijn als ik dat wel wist knipoog.gif . Greetz hier kan je instellen hoe goed te textures in de viewports worden gerendered: 1. start max 2. ga naar het tab: customize-->preferences 3. klik in het schermpje dat verschijnt op het tab viewports 4. onderaan staat configure driver, klik hierop 5. als je nu alles op het hoogste zet (vooral "match bitmap as close as possible aanvinken") nog een tip: zorg dat de plaatje die je gebruikt voor de reference planes altijd supergroot (eg. 2000x2000) zijn zo krijg jet het beste resultaat in de viewports Kijk daar heb ik wat aan. Het probleem is volledig gefixed. Echt super bedankt. Reageren
T_N_T Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 np duurde egt fokking lang voordat ik het zelf doorhad Reageren
Bronko Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Ik ben nu aan't proberen een auto te maken , begin net en hep glijk een probleem Bij mij ziet et er zo uit: Maar de planes bij top en perspective moeten helemaal grijs zijn zonder vakkies, hoe moet dat? Wist eerder wel maar weer vergeten Reageren
T_N_T Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 hoe bedoel je? dat het grid uitstaat of dat de plane in de top persepctive shaded gerendert word? klik iig rmb(rechtermuis) op top/side/front en klik op smooth+highlights dan word je plane grijs, als je edged faces aanzet dan wordt de wireframe op het grijze gerendert (is makkelijk voor het editen) als je de grid uit wilt: - rmb op top/side/front en vink grid uit Reageren
Bronko Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 k bedoel als je auto maakt moet je aan et begin een plane van 200 bij 200 maken en dan moet de plane in Top helemaal dezelfde kleur zijn als de plane in perspective en dan moet je de plane in perspective kopieëren en 90 graden draaien, dat je zoiets krijgt : + Zodat als je de plane kopieërt en 90 graden draait dat die dan niet onzichtbaar is. Maar hoe je dan de plane in Top en Perspective dan dezelfde kleur krijgt en dan bij perspective helemaal niks in de plane ziet, geeneen lijntje, en bij de plane in Top vier vakjes krijgt. Kan er geen print screen van maken wnt is een video-tutorial Reageren
T_N_T Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 wtf heb jij het over? dit is de setup die ik gebruik bij het maken van me auto's tip: als je de materials in de viewports wilt zien moet je bij het material op het blauw met witte kubusje klikken, dan rendert max em in alle viewports (de textures op het model) verder snap ik egt niet wat je bedoelt hoor Reageren
Bronko Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 om dat ding te maken waar je die blueprints op moet zetten, ik denk dat ik et dan op een hele andere manier doe, maar k pruts wel ff verder Reageren
T_N_T Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 dat zijn gewoon planes...... met 1x1 segments.... Reageren
Bronko Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 nee dat bedoel ik niet, bijv. dat bij perspectives zie je zon veldje met weetik hoeveel vakjes dat je die dan niet meer door de plane heen ziet, maar k pruts wel ff verder. Hep nog een vraagje hep em nu op triangles staan maar hoe krijg ik em op poly? Reageren
T_N_T Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 met openGL renderen, dan zijn het poly's ook als je het model niet geselect heb. en je probleem is dit: je wil de grid iig uit: rmb op perspective(linksboven in de view) en vink grid uit Reageren
Bronko Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 das denk niet wat ik bedoel, bij elke plane die ik verticaal zet wordt ie onzichtbaar die setup voor de auto maken lukt dus zeg maar niet maar iig bedankt voor hulp en k pruts wel ff verder Reageren
T_N_T Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 das heeel vaag....heb je al gebprobeert te re-installen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.