burpicane Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 druk f3 voor wireframe zodat je het wel ziet Reageren
T_N_T Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 druk op X om het driehoekding (gizmo) tevoorschijn te halen (om te editen), druk weer op X om het weg te halen (hij gaat niet helemaal weg, maar je kan em niet meer gebruiken als mover/rotater/scaler) Reageren
T_N_T Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) directx 9 installeeren denk ik of je moet em op openGL zetten in plaats van direct3d (d3d) Bewerkt: 22 februari 2006 door T_N_T Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Volgensmij instaleerd 3dsmax niet eens zonder directx 9 @ Crazy ceezy: Als je google gebruikt dan kan je op een site van windows klikken en daar staat de download link. Bewerkt: 22 februari 2006 door Twenty Eyes Reageren
T_N_T Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 dan moet je em vast op openGL zetten... Reageren
T_N_T Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) open 3dsmax.ini zoek deze lijn: [WindowState] GFXType=OpenGL GFXRenderer= ik weet het niet cker hoor, maar er staat bij mij openGL en ik denk dat er bij jou danD3d of direct3d staat. probeer het es te veranderen naar openGL, kijken wat ie doet anders zou ik het echt niet weten, ps. wat voor 3dkaart heb je? heb je wel de nieuwste drivers? heb net ff wat gezocht op me pc, maar ik heb die dll niet eens....nou snap ik het helemaal niet meer.... welke max heb je? 7? Bewerkt: 22 februari 2006 door T_N_T Reageren
Blastov Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 @tnt wat is open gl? @jorge f ik heb het geinstaleert en eht doet het nog steeds niet Open GL is net zoiets als Direct 3D, direct 3d is volgens mij over het algemeen wat beter en word wat vaker gebruikt Reageren
Blastov Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 In de map van 3Ds Max Reageren
T_N_T Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 @tnt wat is open gl? @jorge f ik heb het geinstaleert en eht doet het nog steeds niet Open GL is net zoiets als Direct 3D, direct 3d is volgens mij over het algemeen wat beter en word wat vaker gebruikt nope openGL is beter direct 3d is voor oudere 3dkaarten, openGL voor betere maar kerel, ik weet niet of die 3dkaart goed genoeg is voor max....kijk es op hun homepage for support, staat wel ergens een lijst met welke 3dkaarten wel of niet werken Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Ik heb gezocht, maar ik vond verschillende antwoorden, dus daarom vraag ik het maar hier: Wat is nou het maximale aantal poly's voor GTA SA? Alvast bedankt, Greetz Wazuup Reageren
Blastov Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Voor de DFF ligt die heel hoog ik denk iets van 100.000 De COL niet, deze kan voor sa denk ik iets van 1000 aan Hoe minder hoe beter.... Dit doet R* ook, ze maken dff's van 15.000 maar col's van 300 Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Je kan toch niet voor de .col bepalen hoeveel poly's die heeft? Dat ligt toch aan de .dff? Reageren
Blastov Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Hoeft niet, je kunt een simpele col maken voor een high-poly model Reageren
Wazuup Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Aha, maar als je dus je .dff gebruikt om je .col te maken, moet je dus niet veel hoger gaan dan 2000 poly's op je model? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.