Wazuup Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Weet iemand de hotkey voor de cut tool? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 heel erg bedankt,je hebt me goed geholpen omdat de oudere links het niet meer doen!! Even voor het geval dat die rapidshare link het ook niet meer doet, op mijn site heb ik ze geupload. Alle scripts in een! Check dit: http://www.jorgef.xoti.net/index.php?p=downloads.html Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Weet iemand de hotkey voor de cut tool? De hotkey voor cut is Alt + C. Reageren
Wazuup Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Bedankt Zat al te kloten met ctrl + C, maarja, hier had ik niet aan gedacht Reageren
burpicane Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 hmm na een format c:\ paar weken terug heb ik eindelijk weer is 3ds max geinstalleerd voor die week contest (A) begint hij nu te zeiken over activatie terwijl ik het zelfde doe als altijd Reageren
Blastov Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 hmm na een format c:\ paar weken terug heb ik eindelijk weer is 3ds max geinstalleerd voor die week contest (A) begint hij nu te zeiken over activatie terwijl ik het zelfde doe als altijd Dat komt mischien omdat hij al 31 dagen op je compu staat en nu geactiveerd moet worden, moet je wel even 3000 euro dokken Reageren
burpicane Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 daarvoor had ik hem ook al 1jaar Reageren
Blastov Geplaatst: 18 maart 2006 Rapport Geplaatst: 18 maart 2006 Ja maar dan heb je hem dus al eerder gehad, toen heb je hem blijkbaar al gekocht of gakraakt Reageren
Wazuup Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Als ik de dff van een voertuig importeer, en ik pas hem hier en daar wat aan, moet ik hem dan op een speciale manier exporteren? Want ik heb het gewoon geprobeerd maar mijn spel crasht elke keer Alvast bedankt Reageren
Jorge_F Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Als ik de dff van een voertuig importeer, en ik pas hem hier en daar wat aan, moet ik hem dan op een speciale manier exporteren?Want ik heb het gewoon geprobeerd maar mijn spel crasht elke keer Alvast bedankt Zorgen dat je dummies nog kloppen en alles nog de normale naam heeft. Misschien crashed het omdat je teveel poly's hebt gebruikt. Reageren
Wazuup Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Ik heb alleen wat poly's verwijderd. En als ik hem importeer dan zitten de dummies er gewoon nog. Reageren
Blastov Geplaatst: 19 maart 2006 Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 Ja doet moet, als je een auto importeert krijg je er van die vierkantige lijnige groene dingen bij, dit zijn dumm's. Deze zorgen ervoor dat de auto op de juiste manier functioneert. Een foute dummy kan al tot een crash lijden. Je moet deze dus er gewoon bij exporteren door simpelweg Ctrl + A te doen (zo selcteer je alles) en dan de DFF te exporteren. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 19 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2006 @Blaster27, je moet ze nog wel opnieuw linken, wat dus een aardig rot werkje is, en 1 foute dummie, hoeft niet altijd een Crash te zijn, maar is het meestal wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.